15. 1. 2014

Plesový špeciál 3

Líčenie s výraznými perami sme tu už mali, vieme si spraviť perfektný podklad a teraz niečo pre tie z vás, ktoré chcú na ples zvýrazniť najmä svoje oči. Nie každý má trpezlivosť chodiť stále kontrolovať svoj červený rúž, alebo sa s ním necíti najlepšie, alebo si celková vizáž žiada výrazné oči. Ako základnú farbu som vybrala bronzovú. Je to minerálny tieň Mary Kay - Amber blaze, ktorý som vyhrala u Kiky :)  
 Začala som s podkladovým tieňom neutrálnej béžovej farby.
 Ďalej som naniesla stredne tmavý hnedý tieň ako spodnú linku a vytiahla som ho nad záhyb horného viečka. Na fotke nižšie môžete vidieť, že horná línia je pokračovaním predĺženej spodnej linky.

 Na pohyblivé viečko som dala Amber blaze. Má úžasnú sýtu farbu a pri mokrej aplikácii by bol ešte výraznejší! Vynechala som vnútorný kútik, kde som nechala vyniknúť podkladový tieň, ale vy kľudne môžete pridať ešte jeden rozjasňujúci svetlý tieň. Napríklad perlový biely.
Fotka nasledujúceho kroku mi nevyšla, ale je to vidieť aj na výsledku- čierny tieň som jemne oťukla do vonkajšej polovice záhybu horného viečka.
 Potom už len tekutá linka, čierna ceruzka na spodné viečko, riasenka, upraviť obočie... Hotovo raz dva!
Nemám rada samotnú čiernu ceruzku na spodnej linke, preto vždy ako podklad využívam nejaký tieň. Okrem toho, že to o štipku lepšie vyzerá (nie je to také "useknuté" a pôsobí mäkšie), zabránite aj  rozmazávaniu čiernej ceruzky a jej ukladaniu do vrásky pod okom.
http://www.cacky.sk/occassion/304-nahrdelnik-bizuteria-divamond.html
K takýmto bronzovým očkám nezabudnite doladiť slávnostné šperky, vyberte si na http://www.cacky.sk

keywords: bronze goddess, mary kay, prom make up, occassional make up, bižutéria, čačky, necklace, náhrdelník

4 komentáre:

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers