13. 1. 2014

Plesový špeciál 1

Známe osobnosti v sobotu otvorili plesovú sezónu, mnohé z vás sa tiež isto na nejaký ten bál chystajú a preto prinášam taký mini-špeciál. V prvej časti by som chcela ukázať, ako vytvoriť perfektný podklad, pretože ani najkrajšie nalíčené oči na nepeknej pleti nevyniknú a kazí to celkový dojem.
Naviac, chcem vyvrátiť mýtus, že nedokonalosti na pleti treba zakryť poriadnou dávkou superkrycieho Dermacolu, prepúdrovať omietku a môže sa ísť. Vyhlasujem Stop maskám.
Pripravte sa na spúšť fotiek!
 Na mojej pleti sa nájde snáď všetko. Rozšírené póry, pehy, kruhy pod očami, začervenania, vyrážky, chrasty, farebné nezrovnalosti, presvitajúce cievy, suché šupinky, mastnejšia T- zóna... Pleť navyše vyzerá mdlo, nemá zdravú farbu oproti letu.
Krok 1- Zakrývanie nedokonalostí. Predpokladajme, že máte pleť vyčistenú, nanesený ten správny krém, bázu pod makeup. Bez toho sa ani o nič nepokúšajte. Začervenanie najlepšie skryje zelený korektor. Aj keď to vyzerá divoko, na konci nebude po zelenej ani stopy...
 Vhodný makeup si nanesieme najlepšie hubkou. Najprv si túto dávku makeupu rozdelíme na tvár. Potom začneme hubku "otláčať" na pleť- nerozotierame! Uvidíte ten rozdiel. Makeup sa lepšie vpije do pleti, skryje póry a dlhšie vydrží. Stačí použiť menšie množstvo pre dobrý výsledok, než pri klasickom rozotieraní a nutnosti vrstvenia.
 Tmavé kruhy pod očami zakryjeme žltým korektorom. Niekomu môže vyhovovať ružový, ale ja to teda nie som. Kritické miesta ako vyrážky ešte zakryjeme béžovým korektorom a tvár sa môže zľahka prepúdrovať.
 Krok 2- kontúry. Pod lícne kosti nanesieme bronzer. Ja som použila matný, pretože ešte budem používať rozjasňovač a nemám za potrebu byť celá ligotavá :) Ten istý bronzer som zľahka naniesla aj na spodok brady, špičku a strany nosa a na čelo okolo línie vlasov.
 Krok 3- rozjasňovač. Vďaka spolupráci s "Jahodou" mi bol doručený tento šikovný kompaktný kúsok skrývajúci v sebe 5 rozjasňovačov 3 druhov. V poschodovom balení nájdete zlisovaný púdrový rozjasňovač broskyňovej farby, pod ním dva krémové, béžový a ružový a v poslednom poschodí dve mini ceruzky v bielej a broskyňovoružovej.
 Balenie je krásne, čierne s "fialovým ošúchaným vzhľadom". Z popisu Anyplace- Anywhere- Anytime sa síce nedozviete, kam čo použiť, ale možno si tak ako ja budete pospevovať veľký hit Nemky Neny :) Rozjasňovače neobsahujú veľké trblietky, čo je u mnohých rozjasňovačov priam nežiaduce. Dosiahnete nimi prirodzené, málo nápadné rozjasnenie. Farby, nech vyzerajú akokoľvek odstrašujúco, sú vhodné aj pre najväčšie bledule, aj pre opálené krásky. Nezanechávajú totiž farebný fľak, len to príjemné rozjasnenie.
 Podľa môjho názoru je ale úplne jedno, kam čo použijete. Proste anywhere. Je už len na vás, či dávate prednosť púdrovej alebo krémovej konzistencii a s čím máte lepšiu skúsenosť. Ceruzky sú vhodné najmä do vnútorného kútika oka.
Pamätám si, ako som len objavovala beauty blogy dávno pred tým, než som založila ten vlastný v domnienke, že na Slovensku ešte nič také neexistuje (chacha :)) a všade sa písalo o akejsi JAHODE ako o skvelom eshope, kde dostať zahraničnú či značkovú kozmetiku za super ceny. Isteže, aj trh bol menší, nebolo toľko predajcov, ktorí by k nám dostali Sleek, Clinique, MAC a mnohé iné. Možnože to bol aj jediný spôsob, ako sa dostať k nedostupnému (okrem vycestovania).
StrawberryNET.com je najväčší online predajca zľavnenej dekoratívnej kozmetiky, parfémov, kozmetiky a vlasovej kozmetiky na svete. Má v ponuke viac než 30 000 produktov od viac ako 600 popredných značiek – všetko so zľavou AŽ do 60%. Ponúka tiež dopravu ZDARMA pri všetkých objednávkach. A tiež vernostná zľava až do 10%.
Ultraflesh shine box a nielen ten si môžete zakúpiť na jahode, alias strawberrynet.com


 Pristúpme k samotnému rozjasňovaniu. Dodá to tvári "3D" vzhľad, plastickosť, prirodzenejší vzhľad, pretože dokonale napúdrovaná pleť dávno nie je v móde. Navyše spolu s kontúrovaním môžete dosiahnuť krajší tvar tváre, vyrobiť si výrazné lícne kosti, potlačiť to, čo sa vám nepáči, zúžiť nos, bradu, zmenší / zväčšiť čokoľvek.
 Rozjasňovač nanášame do stredu brady, do vnútorného kútika očí, pod obočie, do stredu čela, urobíme si pás stredom nosa a oblúk od spánkov cez lícne kosti, nad bronzer alebo lícenku. Hotovo. Nevyzeráte hneď krajšie?
V ďalšej časti jednoduché líčenie s výraznými perami.

Používate rozjasňovače?

11 komentárov:

  1. Velmi sa mi paci ten podklad na piatej fotke, krasny, dokonaly vyhlad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo to s človekom spraví, keď si zakryje hlavne kruhy pod očami :D

      Odstrániť
  2. waau :) veľmi sa ti to podarilo, taký krásny svieži tón pleti

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nemôžem prestať pozerať na tú piatu fotku... Nádherná si tam! Ja keby vyzerám takto len s upravenou pleťou, tak nič iné na seba nedávam, ani riasenku, proste by som chodila takto :D Vyzerá to tak naho a čisto, na krásne proste. Rozjasňovače mám aj ja a zatiaľ sa mi pozdávajú a presne ako ty píšeš, aj ja som niekedy dávno všade narazila na jahodu a bolo to pre mňa také, že vau, aký eshop :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúha :) vyskúšam tak chodiť. ale dám si aspoň lesk na pery :D

      Odstrániť
  4. Mať takú pleť ako máš na fotke č.5... Tak sa zbláznim od radosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no... vidím že budem musieť urobiť recenziu na svoj nový makeup :D

      Odstrániť
  5. Tiež obdivujem fotku č. 5 :D Ja si ani pri mojich najúspešnejších pokusoch neviem vyčarovať takú dokonalú pleť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkně zdokumentované :) používám rozjasnovač od kosmetiky e.l.f.

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásna piata fotka :) aký makeup používaš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to novinka od oriflame, perfect fusion, odtieň ivory :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers