29. 1. 2014

Perfektné splynutie

Zas sa hrám s anglickým prekladom. Perfect fusion / perfektné splynutie je názov zatiaľ najnovšieho makeupu od Oriflame. Predstavovali nám ho na mikulášskom klubovom stretnutí a fakt ma zaujal. Jednak úspechom predošlého Everlasting makeupu, z ktorého má moja mamka už x-té balenie- recenzia TU
Perfect fusion mala na pleti aj pani, ktorá nám predstavovala katalógové novinky a vyzerala ozaj dobre. Ešte keď sa posťažovala na svoju mastnú pleť, ktorá potrebuje silnejšie krytie...
 Proste s ňou musím súhlasiť vo všetkom, čo vtedy povedala. Makeup má sklený obal, už to je také významné plus. Vrchnák nemá, ale pumpičkou treba otočiť, takže nehoda nehrozí. Makeup (vlastne skoro všetko v Oriflame) je zabalené v krabičke, malinké plus. Je hydratačný, hutnejší a podobne ako Everlasting má zvláštnu, akoby trošku lepivú konzistenciu, ktorá zabezpečuje dlhú výdrž. Kvôli konzistencii sa trochu horšie rozotiera. Úplne strašné je dať si ho vo väčšom množstve a snažiť sa ho rozotrieť, takže chápem, ak by na neho niekto mal ťažké srdce... Ale ja pri ňom najradšej používam hubku a do pleti ho vtláčam. Na pleti sa potom mení na zamatový. Má vyššie krytie, ale vyzerá veľmi pekne. Neznášam efekt voskovej figuríny, takže si dávam pri makeupe záležať a tento mi vyhovuje. Keď ho hneď trošku prepúdrujem (ja sa zásadne nepúdrujem počas dňa), nemám väčší problém celý pracovný deň.
Načo veľa slov, efekt ste mali možnosť vidieť už pri 1. a 2. časti plesového špeciálu... Ani by som nerobila recenziu na makeup, veď sa tu zatiaľ objavila len raz, aj to na želanie :) Ale tá fotka žala veľké úspechy a pýtali ste sa ma na ten zázrak, čo robí takú krásnu pleť, takže nech sa páči, to je ON!
SPF 25.
neretušovaná, bez blesku, pri dennom svetle
Na výber je 5 odtieňov, ale príde mi, že prvé 4 sú dosť svetlé, takže nič moc výber pre tmavšie typy.
Porcelain - Ivory (klasická béžovka, ten mám ja- ja som dosť bledá, pomaly sa opaľujem do hneda, ale málokedy sa spálim) - Rose beige (má ružový nádych) - Natural beige (ten má mamka a sestra, oni sú také "bežné" typy, v lete sa dobre a rýchlo opaľujú do hneda a v zime trošku vyblednú; makeup má žltý podtón) - Honey beige.
Aktuálna cena 6,90€. Ja som vďaka akcii "nakúp a za každých 20€ blablabla", získala až 3 zľavnené makeupy + mojich 23% zľava ako kozmetický poradca = 3,77€ / kus.

Máte ho? Na aký makeup nedáte dopustiť?

16 komentárov:

  1. oxx...ty ma uz nestresuuuj.. ved musis byt strasne zfbiflena na tu statnicu, ked mas cas hadzat kazdy den novy clanok :D !!! ..sak ja ich nestiham ani citat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nestresuj :D tomu sa hovorí plánovanie článkov :D

      Odstrániť
  2. joj, teraz si ma navnadila :) Uz som o nom uvazovala, lebo som pocula nan chvaly, ale pravdu povediac, neviem na dialku vybrat odtien a nemam teraz moznost ich odskusat nazivo. Teraz som dost vyblednuta, ale potrebujem, by odtien isiel do zlta. Tka ktory, Porcelan ci Ivory? Asi Ivory, hm?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zdáš sa mi byť tmavšia než ja. myslím že by ti kľudne sadol aj natural beige. popravde, ten si občas dám aj ja a nie je to také strašne tmavé.

      Odstrániť
    2. nad tym by som normalne uvazovala ako o prvej volbe, ale velmi som teraz vybledla, vsetko co doma mam je mi tmave... tak vezmem Ivory aj ten, vsak ma to nezruinuje :)

      Odstrániť
  3. fiha,teraz si nadavam aka som sprosta,ze som ho pri poslednej objednavke nehodila do kosika.na tebe vyzera naozaj dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No toto, musím sa na neho v katalógu pozrieť :) Aj keď teraz som chcela skôr tekutejší makeup... Nevieš, dá sa objednať aj vzorka?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sa mi zdá, že vzorka je len v odtieni natural beige, ale ktovie, možno to už doplnili.

      Odstrániť
  5. Vypadá to dobře :) A na fotce ti to moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto presne je aj môj zázrak :) porcelain je moj odtien, ivory mi je tmavy :/ ale je uzasny

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takže to je on? Kto v mojom okolí predáva Oriflame? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. na té fotce máš opravdu krásnou pleť!:) makeup vypadá skvěle!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, tohle je z Oriflame? Tomu se mi nechce věřit :O Nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Everlasting som musela hodit do kosa, vysusoval mi plet, aj ked som pouzila podkladovu bazu, takze za mna - rozhodne nie. Tento som chcela vyskusat, ale pokial je podobny ako Everlasting, tak to asi necham tak. Najlepsie mi sedel povodny Giordani, este v sklenom kelimku, nakupila som ich do zasoby :)
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podobný everlastingu je len tou zvláštnou prvotnou "lepivosťou" :) najlepšie je skúsiť si vzorku, chvalabohu, že existujú. my v rodine máme mastnejšiu pleť a hoci mne sa zvyknú robiť šupinky, tu som to zatiaľ nespozorovala. asi mám aj dobrý podkladový krém

      Odstrániť
  11. vyzerá na tebe krásne, si ako prebehnutá cez photoshop. nie že by si vyzerala zle, ale chápeme sa však?!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers