27. 1. 2014

Neskrotená krása


 Neľakajte sa nadpisu, to som len vytvorila líčenie s paletkou od Avonu- Savage beauty, teda divoká / neskrotená krása.
Zlatý tieň č. 1 na pohyblivé viečko, trblietavý čierny tieň č. 4 tvorí "C" vo vonkajšom kútiku a prechádza do dolnej linky, medzi zlatou a čiernou vytvára zelenomodrý tieň č. 3 prechod a zároveň je nanesený ako dolná linka vo vnútornej polovici oka.
Na sliznicu a do vnútorného kútika som dala ešte zlatú ceruzku Metallic od Essence.



zdroj: http://fashionandhappify.info
Keď líčim iných ľudí, väčšinou vytváram tmavým tieňom vo vonkajšom kútiku tzv. "V" (ako na obr. z internetu) a podľa potreby ešte dotieňujem. Aj sebe som chcela vytvoriť podobné líčenie, ale ten ostrý tvar "V" mi nepristane. Čudne mi to predlžuje oko a tiež pôsobí spadnuto. Budem sa s tým musieť zmieriť.

Akým spôsobom sa líčite?

18 komentárov:

  1. ja s takym licenim vyzeram tiez divne - ako kapor, nic si z toho nerob :) o to radsej tak licim inych, hehe

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení se mi líbí. Já si dávám většinou jen hnědé stíny v různých odstínech + světlý stín pod obočí + občas linku, ale to se mi musí chtít. Vše pak doplním řasenkou, která je u mě nepostradatelná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. linka u mňa nehrozí... keď treba, nikdy mi nevyjde pekná :)

      Odstrániť
  3. Super tiene:) pristanú ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá modrá so zlatou dala dokopy aký zaujímavý zelené odtieň :) Veľmi pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ten modrý je krásny aj bez zlatého prelínania. vydarená paletka :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. nečakala som až taký úspech :)
      takéto farby takmer vôbec nevyužívam (aspoň nie v takej výraznej kombinácii)

      Odstrániť
    2. Je kvůli tomu, jak se ty stínyk sobě hodí... Je to netradiční kombinace barev, která ale hezky ladí a proto je to tak zajímavé:-)

      Odstrániť
  6. Absolutne neoporucam tieto Avon tiene, zostavaju vsade na tvary len nie na vieckach. Otrasne nanasanie. Skoncili v kontajnery...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja s nimi nemám problém, mám ešte jednu paletu a tú využívam takmer denne. všeobecne nemám nejaký problém s rôznymi tieňmi, nepotrebujem bázy, držia mi celkom dobre.

      Odstrániť
  7. Jake trapne ze komentar sa zobrazi po schvalenu. Chces si hladkat ego a bojis sa kritiky. Caf pa pis is sama pre seba, trapne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo je na tom trápne? zverejňujem všetky komentáre, akurát že je to trošku komplikované...
      ak vypneš overovanie kódom, začnú chodiť do mailu samé spamy.
      ak nechceš spamy, musíš zakázať prispievať anonymom.
      ale to ja nechcem, lebo mnoho ľudí nemá všelijaké účty a nevedia prispieť inak, než anonymne.
      takže som zapla schvaľovanie komentárov, aby sa tu nemnožili namiesto komentárov spamy...
      nabudúce si dvakrát rozmysli, než niekoho obviníš.

      Odstrániť
    2. mimochodom, trápne je skrývať sa za anonymitu. nehladkáš si tak ego, že verejne kritizuješ niekoho, koho nepoznáš?

      Odstrániť
  8. Nikuuus... A po statniciach minikurz licenia? :D inak 14.2 idem na svadbu ak by si nahodou bola v Ke, tak ta rada zneuzijem .... :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers