22. 1. 2014

Milujem svoju planétu

Nie, nenarukovala som ku Greenpeace (i keď im v mnohých veciach fandím). Toto je názov šampónu pre žiarivé vlasy od Yves Rocher. Všetko, čo má v popise lesk vlasov beriem do rúk a dávam rovno do košíka. Tak tomu nebolo ani pred Vianocami, keď som v Yves Rocher vyberala darček pre priateľovu sestru. Mala som dokonca aj kód na 40% zľavu od O2, ale samozrejme, že všetko čo som vybrala pre Ňu, nepatrilo do skupiny "na toto si môžete zľavu uplatniť". Takže som si ju uplatnila na tento šampón, ktorého cena za 300 ml je 3,95€. A teraz je dokonca v 50% zľave.
Prečo I♥ my planet? Jednak má Ecolabel- ekologické označenie podľa EÚ, je bez parabénov a silikónov, zloženie je biodegradovateľné a aj obal je recyklovateľný.
Toľko zaujímavosti, poďme k veci. Šampón. Je číry (zdravím Lučiaka). Ako som spomenula, je bez parabénov a čo je hlavné, bez silikónov. Odkedy nepoužívam šampóny so silikónmi, je to väčšia paráda. Silikóny vám síce krásne vlas obalia, zahladia, uzamknú, rozžiaria, ale tiež zaťažia, nedajú mu dýchať.
Je určený na všetky typy vlasov a na časté používanie. Ako pre mňa. Moje vlasy nevydržia ani dva dni poriadne bez umytia. Ideálne 1 a pol dňa. Čiže ak mám vyjsť medzi ľudí, tak si ich umývam takmer každý deň. Teraz medzi ľudí nechodím / sedím doma, tak si ich neumývam 2-3 dni. Je to humusáreň, ale vraj je to jediný spôsob ako ich naučiť nemasteniu. Paradoxom je, že inak mám vlasy suché. Len tie korienky...
Takže, šampón mi vyhovuje. Páchne ako citrónová Jar, bez prikrášlenia. Aj dobre vlasy odmastí, ako Jar. Musím uznať, že mi v tomto smere pomáha vydržať aj tie 2-3 dni v relatívne dobrom stave. Končeky sú ale také divoké, ako by som si ich tupírovala a to nevzbudzuje dvakrát dobrý- zdravý dojem. Či sa lesknú? Tak normálne.
Je to dilema, či ho odporučiť alebo nie. Určite pomôže ľuďom s mastnými vlasmi. To mu neberiem. Citrón je zázrak pri mastiacich sa vlasoch. Ale ak máte komplikované vlasy ako ja, budete potrebovať aj iný produkt na ošetrenie končekov. Lebo ako Bratislava nie je Slovensko, tak ani vlasy nie sú len korienky.

Máte tento šampón? Ste s ním spokojné?
Ako mám vyriešiť stav svojich vlasov- korienky mastné, končeky suché?

9 komentárov:

  1. ahoj,ja sice nemam az take tragicke tie konceky, ale raz za cas im doprajem po umyti kokosovy olej, neviem ci si uz skusala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skúšala, ale teda ostávajú mi po ňom zlepené končeky :(
      ale ako masku si ho doprajem rada

      Odstrániť
  2. Na mojich vlasoch by sa po 36 hodinách niekedy dalo vyprážať :)
    aktuálne ma veľmi bavia Lush šampuky, momentálne mám "údeninový"soak´n´float, ktorý je aj proti lupinám a konečne som sa dostala k vyskúšaniu vzorky šampónu i+m z Ladyboxu, ktorý bol proste úplne dokonalý ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. i+m nepoznám. na lupiny mi pomohol pantehair od dr mullera, šampón na lupiny. až miniem tieto šampóny, zrejme si od neho kúpim aj ten pantehair na mastné vlasy.

      Odstrániť
  3. Tento šampón som ešte minulý rok dostala zadarmo k nákupu... Presne si vystihla, čo si o ňom sama myslím..:) Pre mňa je občas dobrý, ale na dlhodobé použivanie to nie je.. Ja ho napríklad používam pred henovaním aby vymyl "sajrajtíky".:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ho musím striedať s niečím výživnejším, napr. klorane s mandľovým mliekom, o ktorom som písala nedávno, alebo ešte s jednym šampónom, o ktorom písať budem

      Odstrániť
  4. Ahoj..mam podobny typ vlasov..korienky sa mi velmi rychlo mastia a zvysok vlasov suchy.v jednom casopise som citala, ze taketo vlasy nie su mastne, ony skor potrebuju hydrataciu, nie ich este viac vysusat, na co je vraj dobry psenicny sampon a nepouzivat ziaden kondicioner. Je pravda ze vlasy sa trosku menej mastia, ale vyzeraju velmi suche a rozlietane.no aspon vydrzia trochu dlhsie . Este som ale nenasla taky, s ktorym by som ten psenicny sampon striedala. Kupila som si sampon od macadamie, ale aj ten mi vlasy velmi zatazil..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že som to tiež čítala :) uvedomujem si, že je zbytočné ich viac odmasťovať, ale keď tie mastné korienky nevyzerajú dobre... na pšeničný šampón som zatiaľ nenatrafila, ale chystám recenziu na jeden veľmi dobrý šampón tak buď v strehu :)

      Odstrániť
    2. Opravujem sa, myslela som ovseny regeneracny a je od weledy..no dnes som videla ze maju aj psenicny..dalsi clanok mi isto neunikne, ale kupovat nebudem..dnes som kupila sampony od manufaktury a od sante, takze som zvedava :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers