28. 1. 2014

Hydratácia ľahká ako pierko

Stále som snívala o tomto kréme, keďže na základe vzoriek som pochopila, že je ú-ž-a-s-n-ý. Jednak mi vzorka vydržala na veľa veľa použití a jednak tie jeho vlastnosti...
Čo sa týka ľahších krémov, tých mám doma niekoľko. Napríklad zelený Optimals na mastnú pleť od Oriflame, ktorý skôr než hydratáciu poskytuje zmatnenie. Od Biodermy Sensibio light, ktorý je síce fajn, ale nie pod makeup, lebo sa po pár hodinách začínam lesknúť a akosi aj mastnejem. Takže ho radšej využívam na noc, ak práve nemám náladu na výživnejší krém. Keďže Ryor, ktorý sa zatiaľ zdá byť vhodný v tenkej vrstve aj pod makeup, som dostala až takmer mesiac po kúpe La roche posay Hydreane legére, odsuniem ho nabok :)
La roche posay sa vyznačuje produktami bez parabénov, vhodné aj na citlivú pleť. Krémy a iné produkty určené na mastnú / zmiešanú pleť už dávno nemám rada, vyhovujú mi viac tie na normálnu až citlivú. Áno, občas si doprajem hĺbkovú čistiacu kúru, nejakú bahennú masku a pod, ale skutočne to nepotrebujem každodenne a aj moja zmiešaná pleť sa správa omnoho lepšie, odkedy som zmenila starostlivosť...
Takže späť ku krému- je to ten ideálny krém, ktorý zaplnil tú medzeru medzi Oriflame a Bioderma krémom. Hydratačnejší ako Optimals, ale nezmastňujúci po dlhšej dobe ako Sensibio. Krabičku som vyhodila, takže vám neukážem zloženie, ale kto chce, ten si klikne sem. Krém je oil-free, má sviežu vôňu a je vynikajúcim podkladom pod makeup. Sranda je, že obsahuje cyklohexasiloxán, čiže akýsi cyklický silikónový polymér, ale mojej pleti výnimočne v tomto kréme silikón neprekáža (v inom kréme ich cítim ako hnusný nepriedušný film na pleti). Asi k nemu viac nemám čo dodať. Pre mňa je úplne najsamlepší.

A hoci som si chcela vystačiť so zásobami krémov a vzorkami, napokon som neodolala, keď sa u nás v lekárni objavila promotérka, ktorá na Mikuláša rozdávala 4€ poukazy na LRP a Vichy pri nákupe nad 10€. Takže krém v hodnote 12€ ma vyšiel na 8€, čo je úplne super oproti 20€ Bioderme a 7€ Oriflame (áno, Optimals si drží ceny pekne vysoko, ale uznávam, že sú to jedny z najkvalitnejších vecí, čo tam v Oriflame majú).

Máte obľúbený produkt od La roche posay? Mohli by sa tu ozvať aj slečny, ktorým som vďaka giveaway pribalila niekoľko vzoriek, ako boli spokojné :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers