8. 1. 2014

Česká kvalita v slovenskom eshope

Niekedy v novembri mi bola ponúknutá spolupráca s relatívne novým e-shopom MAXCARE . Eshop ma okamžite zaujal, pretože ponúka značky známe z lekárne, ako Kawar s minerálmi z Mŕtveho mora, AA, liečivú konopnú kozmetiku, masážne gély od Peggy na rôzne neduhy, ďalej Ryor, Thermal a mne neznámu značku Pleva s propolisom, medom a včelou materskou kašičkou. Mne bol zaslaný denný krém Ryor s morskými riasami. Dala som si záležať na testovaní, mazala som vo dne v noci a po úspešnom vyhnutí sa akýmkoľvek nepriaznivým účinkom, alergickým či vyrážkoidným, prinášam svoju recenziu.
Predtým než sa tu začne nadávať na Ryor musím podotknúť, že som mala možnosť vyskúšať už viac ich produktov a väčšinou mi sadli, s výnimkou extra mastných krémov, ktoré vlastne ani nie sú vhodné pre moju pleť. Každý sme ale individuálny...
Späť ku krému. Začnem zvonku. Papierový obal je jednoduchý, to sa mi vždy páčilo na Ryor krémoch, že majú detailný, farebne zaujímavý kvet na obaloch, drobnosť, ktorá poteší. Ku kelímku nemám pripomienky, ochranná fólia pod viečkom vždy poteší. V krabičke takisto nájdeme dvojicu nálepiek, ktorými si treba označiť denný a nočný krém pre ich lepšiu identifikáciu, najmä ak máte oba z rovnakej rady.
Jedná sa o polomastný krém, ale ja ho vnímam ako dosť ľahký, rýchlo sa vstrebávajúci krém, výborne hydratuje, ale zbytočne pleť nezaťažuje a nemastí. Je určený pre takmer všetky základné typy pleti (okrem mastnej) a pre všetky vekové kategórie. Aj napriek tomu však tento krém, resp. rada s morskými riasami je vhodná na spevnenie pleti a pre 30+. Pri nanášaní mám ešte jeden taký zvláštny pocit. Hoci je krém ľahký, zdá sa mi byť... koncentrovaný... nie je žiadne také fifipierko, ale je nabitý všelijakými ingrediencami... a napriek tomu je ľahký. Proste taký môj zvláštny subjektívny pocit. Krémovanie je ale príjemné, to zas aby ste si nemysleli, že je to jeho negatívum. Pleť vyzerá zdravo a sviežo, čo je hlavne v zime a pred skúškami u mňa potrebné :)) Je vhodný aj pod makeup, pretože nežmolkuje ani nevytvára mastný film na pokožke.
V zložení nájdeme avokádový (Persea Gratissima) aj jojobový olej, ktoré majú vyživujúci a spevňujúci účinok, betaglukán chráni pred vonkajšími vplyvmi, glycerín viažuci atmosférickú vlhkosť, vitamín E ako antioxidant, extrakt z planktónu, toť naše riasy. Vyrobený v ČR. 50 ml získate za 5,45€!
Btw, krém sa ku mne dostal hneď na druhý deň, dobre obalený v penovej fólii a bublinkách. Rýchlo a bezpečne!
Ryor nájdete na stránkach eshopu www.maxcare.sk

Nakupujete kozmetiku cez internet?

4 komentáre:

  1. Hm, vyzerá celkom dobre. Túto stránku nepoznám, zvykla som si objednávať Biodermu, Avene a La Roche-Posay z magister.sk. Určite niekedy skúsim aj tento eshop.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám od nich dvojfázovú emulziu už asi tretí rok a stále som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám krémov od Ryoru vyskúšaných niekoľko a naozaj sú super :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá dobře, o Ryoru si celkově myslím že je to fajn značka :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers