25. 12. 2013

Vianočný mix

 Tak a je po Vianociach. Dobrý pocit a pokoj v duši sa zatiaľ ešte nevytráca, hoci pomyslenie na štátnice a diplomovku mi občas pošteklí nervy. Ako ste prežili Štedrý večer? Ja dúfam, že ste všetci spokojní, či s jedlom, atmosférou alebo darčekmi. Počasie nám neprialo, sneh zmizol deň pred Vianocami, takže to pre mňa nemalo "šťavu", ale cestou na polnočnú omšu nás aspoň pekne vyštípal mráz a bolo úžasne jasno. Milujem nebo plné hviezd a ligotavú námrazu!

K tradičnej večery v zložení oplátka, med, cesnak, kapustnica, opekance s tvarohom sa v tomto roku pridala aj psia konzerva pre našich dvoch chlapcov Alexa a Majkyho, aby z toho tiež niečo mali :) Prejedený pažravec Alex to nevzdával a statočne sa pustil aj do svojich vianočných darčekov, chvíľu odfukoval na gauči a potom zas žobral čokoľvek od kohokoľvek, kto sa opovážil ešte niečo dať do úst, napríklad sušené ovocie či zákusky.

Tento rok si Ježiško uvedomil, že kozmetiky mám na rozdávanie a tak si s ňou nerobil starosti. Radšej mi doniesol oblečenie, teplé svetríky, pekné spodné prádlo, milované knihy (Jo Nesbo až 2ks, Chatrč), švihadlo do mojej rozrastajúcej sa posilňovne, peniažky, od priateľa výnimočne kozmetiku- Klorane šampón a balzam na vlasy s magnóliou, vysnívanú Gucci Guilty Intense a aby som nezabudla aj na porcelánovú misku "roztieračku" s mažiarikom. Nebudem v nej síce miešať maste ani drviť tabletky na prášok, ale zíde sa mi v kuchyni :)







 Mobilový random alias balenie darčekov / operenec na vianočnom stromčeku / darček odomňa pre mňa- milujem ten náhrdelník! Netradičná kombinácia masívnej zašlej reťaze s nežnými ligotavými štrasovými kameňmi. Zakúpené v H&M (12,95€).





Aké darčeky ste si našli pod stromčekom vy? Čo vás najviac potešilo?

3 komentáre:

  1. krásny random. Dostala si samé skvelé darčeky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V tej bodkovanej blúzke si úplne najsuper, strašne ti pristane! :)
    A samé super darčeky, Nesba milujeeeeeem aj ja :) a ten sveter a náhrdelník ti ukradnem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej ďakujem :)
      o to viac ma teší, že som blúzku ulovila vo výpredaji v H&M

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers