30. 12. 2013

Relax pre svaly

Preferujete kúpeľ alebo sprchu? Ja jednoznačne vaňu. A najlepšie plnú voňavej peny, k tomu zaparenú kúpeľňu, orosené zrkadlo... Od čias fialovej peny do kúpeľa s vôňou sirôtiek som nemala žiadnu inú, takže bolo načase to zmeniť a prestať zneužívať na tento účel sprcháče. Veď tie aj tak nenarobia poriadne obláčiky peny.
Tak ako som si vyberala sprchové gély Radox, zaujali ma aj peny do kúpeľa a soľ do kúpeľa, obe určené na "muscle therapy" a "muscle soak". Kým to prvé je jasné aj bez prekladu- svalová terapia, v soli si môžeme svoje svalstvo "namáčať" :) Radšej to teda nechám na angličtinu, preklad často všetko pokazí. Terapia spočíva v rastlinných výťažkoch. Vaše svalstvo zregeneruje Hylocereus undatus fruit extract (alias dragonfruit), Panax ginseng extract (extrakt žeňšeňu), Piper nigrum extract (čierne korenie) v kúpeľovej pene a namáčať sa môžete v soli s materinou dúškou (Thymus vulgaris extrakt z listov aj kvetov), ktorá podľa mňa zregeneruje nielen svalstvo, ale aj dušu.
Pena do kúpeľa má príjemných 500ml, široké hrdlo, z ktorého sa občas vyleje viac, než by človek chcel a krásnu škoricovočervenú ohnivú farbu, od ktorej sa trošku sfarbí aj voda. Keďže aj farby samotné majú terapeutický účinok a červená má schopnosť človeka postaviť na nohy a dodať mu energiu, je to úžasné 2 v 1. Pardon, 3 v 1, lebo nesmiem zabudnúť na povzbudzujúcu, trochu pánsku vôňu.
 Soľ je iné kafé. Kedysi sme používali akurát tak soľ z Mŕtveho mora, ale bylinková? Čo je zvláštne, trochu pení. Teda zvláštne to nie je, podľa zloženia by sa to aj dalo očakávať. Dobre sa rozpúšťa a mám pocit, že rozpúšťa aj maz na tele :))) Čo je horšie pre vlasy, takže si ich určite v soli nenamáčajte, ak ich nechcete mať zosušené a zmotané.
 Krabička má sympatický otvor na boku s fóliou, kadiaľ usypete primerané množstvo soli do vane. Ideálne tak 2 hrste na vaňu. Soľ nie je príšerne ofarbená, je svetlo modrá, vločkovitá a vodu farbí len minimálne. Prevonia celú miestnosť a zaručujem vám, že sa krásne zrelaxujete. 400g balenie vydrží pri príležitostnom používaní večnosť.
Používate penu do kúpeľa alebo soľ? Aká je vaša obľúbená?

2 komentáre:

  1. presne tieto dva produkty mám položené na vani :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa bohužiaľ do vane nedostanem tak často, akoby som chcela. Nejakú penu od Radoxu by som určite rada skúsila :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers