8. 12. 2013

Architektka

 Odkedy táto riasenka vyšla, tak som po nej poškuľovala a poškuľovala, peňaženka sa mi otvárala v taške, ale odolávala som, lebo predsa len uznajme, cca 14€ sa dá investovať aj lepšie. Keď mi ale domov došli zľavové kupóny do DM drogérie a medzi nimi 50% zľava na Lash architect 4D, tak som nemohla odolať. No prišlo rozčarovanie, akonáhle som vošla do jednej drogérie, tam posledné 2 kusy, obchytané, olepené a vyzerajúce ako vyžité štyridsiatničky. V druhej DM-ke podobný problém, avšak tam bol posledná, znovu vyzerajúca, že sa každá zákazníčka presviedčala, že je riasenka neustálym otváraním vyschnutá. Už som to chcela vzdať, keď mi napadlo (pretože to robím aj ja!), či náhodou nebude jeden kus ukrytý. A veru bol. Veľmi dobre ukrytý v stojane Loreal, ale na úplne inom mieste, než by človek čakal. A tento ukrytý kus vyzeral dobre, nedotknute, otvorením (no a čo, verila som, že bude v poriadku :)) som sa presvedčila, že je všetko v poriadku a pekne krásne som si ju v košíčku odniesla až k pokladni.
 Riasenka má krásny, strieborný, lesklý obal, špirálovite hranatý (to je ale slovné spojenie!), jednoduchý ale efektný a elegantný. Kefka je pomerne dlhá a úzka, zužuje sa ako kužeľ. Nemá umelé štetiny! Ja ani neviem, čím je zvláštna, snáď ničím, ale pravdepodobne je aj náplň veľmi kvalitná a výsledok rýchlo a jednoducho fantastický.
 Farba je hustejšia, výrazná čierna, obaľuje mihalnicu jednu po druhej od korienkov až po končeky, výsledkom čoho sú výrazné, nezlepené, husté riasy. Výborne sa mi s ňou pracuje aj na spodnom viečku, opakujem sa stále dokola- moje dolné riasy sú veľmi jemné, tenké, svetlé a riedke, preto sa s veľkými kefkami zvyknem zababrať a riasy aj tak nie sú pekne nalíčené. S touto architektkou je to ale jednoduché a výsledok je skvelý a bez zašpinenia viečka.


Čo viac k nej dodať? Škoda, že fotky nezachycujú realitu tak verne. Je to skutočne výnimočná riasenka, s ktorou dosiahnete ľahko a rýchlo, v jedinej vrstve, výrazné očká. Ak natrafíte na dobrú cenu, choďte do nej.

7 komentárov:

  1. ˝obchytané, olepené a vyzerajúce ako vyžité štyridsiatničky˝??? denne prichádzam do kontaktu z veľa štyridsiatničkami a 80% z nich vyzerajú oveľa lepšie ako niektoré dvadsaťpäťky o tridsiatkach ani nehovoriac, dokonca vyzerajú lepšie ako ty, máš beautyblog a ty máš takéto prirovnania ??? no rychlo preč z toho blogu je mi z neho naozaj zle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak niekto nerozumie prirovnaniam, nemal by komentovať. neurážam 40tničky, toto slovné spojenie sa práveže často využíva pre mladé dievčatá, ktoré sa dogabú a vyzerajú omnoho staršie.
      nikoho tu nasilu nedržím, ale vyprosím si, aby tu niekto urážal moju osobu

      Odstrániť
    2. Ja som to vobec nepochopila ako nejaku urazku veku.. prave naopak ma to pobavilo, pretoze to bolo myslene na riasenku a nie na osobu.. ja som nazoru, ze zeny po 40 su nadherne a urcite nie vyzite ako si to pochopila... Mrzi ma to kvoli Nine, pretoze si myslim, ze by nikdy nikoho neurazala, prave naopak...

      Odstrániť
    3. ďakujem anonym, už som sa začínala cítiť dosť blbo :(
      dobre si to vystihla

      Odstrániť
  2. ja som tiež dlho pokukovala po tejto riasenke, až som sa nakoniec rozhodla do nej investovať peniaze, no bohužiaľ som mala ,,šťastie,, na takú vyschnutú o akej si hovorila, takže vôbec nemala taký efekt ako vidím na tvojich fotkách :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá krásně a překvapilo mě žes ji opravdu schovanou našla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Řasenka na řasech vypadá dobře i ten kartáček, kterým se to nanaší se mi líbí :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers