10. 11. 2013

Vône Oriflame

Toľko vzoriek Oriflame prešlo mojimi rukami, že som sa rozhodla spísať (konečne!), čo sa skutočne vyplatí. V dnešnom príspevku sa zameráme na vône, ktorých je nespočetne veľa a objednávať na základe navoňanej strany je na viac ako 50% risk. Predsa len, vôňa na ruke sa nerozvinie, je jemná oproti reálnemu navoňaniu sa a nemusí vždy sadnúť.
Niekoľko vôní sme doma mali či máme aj v plnej verzii a nejde vždy o katalógovú hrôzu.

Eclat women
Stálica. Luxusná, elegantná, nadčasová. Pamätám si ju snáď ešte spred 10 rokov, ked bola neskutočne drahá a mala aj svoju EdP verziu, z ktorej skutočne stačila kvapka. Dnes nájdete EdT so stále dobrou výdržou a za priaznivú cenu okolo 20€ / 50ml. V jej zložení nájdete maliny, fialky a pižmo.
Vivacity
Pomerne nová vôňa, ktorá našla tisícky fanúšikov. Je svieža, citrusovo ovocná, osobne mi pripomína D&G Light blue, ktorá je mojou obľúbenou vôňou. Je úplne ideálna na leto, veď aj vyšla niekedy v máji. Má nádherný štíhly flakón. Grep, pomarančovník a vetiver tvoria ideálnu trojicu. V akcii okolo 15€ / 50ml.
Pretty swan
Celkom iná, než na aké som od Oriflame zvyknutá. Je púdrovo nežná, jemná a pôvabná ako baletka, ktorú predstavuje. Má krásny flakón a v zložení nájdete ružové korenie, fialky, marhuľu a ryžu! Cena okolo 15€ / 50ml.
Eclat weekend
Ak si chcete užiť ničím (ani otravnou vôňou) nerušený víkend, táto nenápadná ľahučká krásavica pre vás bude to pravé. Mňa očarila na prvý ňuch, aj jej flakón je nádherný vo svojej jednoduchosti, tak ako samotná vôňa. Neprekombinovaný mix šťavnatého ovocia ako červené ríbezle a broskyne. Cena okolo 20€ / 50ml.
Mirage Daydream
Je to nežná sestra Mirage, úplne iná, pre celkom inú cieľovú skupinu. Je kvetinovo drevitá, na pohľad nežná, vo vnútri trochu drzá. Sladká vanilka a teplé gaštany držia na uzde výrazný céder. 10€ / 50 ml.
Enigma Dare to dream
Mladšia sestra kráľovnej Enigmy. Vôňa pre princezné. Výrazné tóny plumérie (frangipani) hrajú prím, nedávajú možnosť vyniknúť ovociu a machu, ktoré tak len dotvárajú pozadie. Časom sa vôňa rozloží do čohosi, čo pripomína tak trochu mydlo Camay, trochu prášok na pranie, trochu čerstvo vyvešané prádlo a najnovšie si myslím, že je to dvojča NUXE Reve de Miel krému na ruky. Ale stále je to okúzľujúce, nezvyčajné a strašne príjemné. Cena okolo 15€/ 50 ml.
Giordani White Gold
Už nedostupná vôňa, ktorá očarila moju mamku. Elegantná zmes jazmínu, zimolezu, pižma a vanilky vo vyskom a štíhlom striebornom obale. 
Love potion
Už len červenočierny obal musí napovedať, že pôjde o niečo silné, sladké až orientálne. Orient vo vôni zastupuje pikantný zázvor, sladkosť dodáva čokoláda a kvet kakaovníka. Na to, že obľubujem ľahké kvetinové vône, ma nápoj lásky úplne dostal. Afrodiziakum, bezpochyby. 15€ / 50 ml.
Máte aj vy doma Oriflame vône? Ktoré vás očarili a ktoré boli zlou voľbou?

4 komentáre:

  1. Pôvodnú Enigmu som mala, a hrozne dlho mi ju trvalo vypoužívať, začala ma po čase otravovať. Ale mladšiu sestru by som rada oňuchla...:) Celkovo však na tieto katalógové voňavky nie som, človek zaplatí o 10€ viac a má 100 ml EdP z internetovej parfumérie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 100 ml zasa nie, ale inak v podstate súhlasím :) radšej si kúpim lanvin alebo d&g, no keď je možnosť dostať príjemnú vôňu oriflame za skvelú cenu (napr. nakúpte za 20€ a máte vôňu za 6,90€), tak dlho neváham. zásobujem sa aj vzorkami po 10 centov, aby som príležitostne mala čo na seba dať, ak nechcem stále dokola to isté.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som kedysi srááášne dávno mala rada Freyu, škoda, že sa už nevyrába... A z terajšej ponuky ma nadchla iba Muse, bohužiaľ však neskutočne krátko vydržala...
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na freyu si spomínam, tá bola božská, snáď najlepšia zo všetkých čo mali a majú :) celkovo kampaň bola taká "keltská" a ten flakón mal taký zvláštny mechanizmus.. ach, vďaka za pripomenutie :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers