19. 11. 2013

Vianočný box pre mojich verných

Keď som minulého roku pred Vianocami spustila GA o tajomný balíček, až tak veľa ľudí sa nezapojilo. Či už to bol strach z výhry, alebo tam chýbal ten PÚTAČ- produkt, ktorý by nalákal ľudí zapojiť sa, aby si povedali, juuuuuj, to musím mať!
Každopádne, tento rok to bude aj tak utajený boxík, plný produktov, ktoré mi prirástli k srdcu, ktoré vám chcem dať zo svojho srdca, lebo robiť radosť treba (nie z povinnosti, ale preto, že ma to teší, tešiť iných), či už vianoce sú alebo nie.

Poviem vám ku Xmas-boxu toľko, že tam bude niečo z lekárenskej kozmetiky, niečo mnou namiešané v laboratóriu, niečo, čo u mňa nesmie chýbať každé vianoce, niečo pre potešenie duše, čuchu, chuti aj zraku.
Podmienky:
žiadne, iba
napísať svoj mail do 13.12. vrátane (symbolicky, deň ockových narodenín)

Snáď budete tohto roku odvážnejší a zapojíte sa :)

63 komentárov:

  1. tak 13.12 mam ja meniny,to by bolo ake krasne vyhrat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a mail som samozrejme zabudla :D lu-cinda(at)azet.sk

      Odstrániť
  2. priatelia.ludasova@gmail.com, a týmto ťa pozývam na môju súťaž: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/11/sutazte-o-kozmeticky-balicek-znacky-elf.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som ešte nič nevyhrala, ale budem odvážna a zapojím sa:) aj preto, že si myslím, že 13tka JE šťastné a pekné číslo:)
    ridikulozna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. alliknowaboutcosmetics@gmail.com jasné zapájam sa ako i minulý rok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jéé ten den mám zrovna svátek, tak snad budu mít štěstí :D
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dufam, ze mi lucka a piatok 13ho prinesie stastie :) danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sice som este v zivote nich nevyhrala (ani cenu utechy), ale tak skusim stastie :) :
    michaelapetrikova.mp@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluju překvapení! Asi bych si ho rozbalila až pod stromečkem, dostanu jen peníze, tak ať tam mám i něco hmotného :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. linkinzuzka@gmail.com

    som mega zvedavá na obsah boxíku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uuuu, tajomno ja rada! vacsinou sa do GA nezapajam, ale spravim vynimku, lebo to nieco tebou namiesane znie lakavo :) makeupwithkatze@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Teším sa na prekvapenie, mail je na našom blogu ;)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja sa teda zapájam a teším sa na prekvapenie :))))
    littleworld76@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. no ty si zlatá :) lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. michaelagilanova@centrum.sk to niečo tebou namiešané..na to som fakt zvedavá, čo to bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mám rada prekvapenia, preto sa zapájam :)
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. erikafedorova@centrum.sk som velmi zvedava

    OdpovedaťOdstrániť
  17. znie to super, lákavo... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak to sa potom predsa musim zapojit :) ja mam strasne rada taketo tajomne veci, preto som aj fanusik Ladyboxu a dokonca to moje sialenstvo zachadza to takych veci, ze ked su hody a kolotoce tak si kupujem take tie ,,tajomne" vrecuska co su v nich darceky..Ninka nechci vediet ake blbosti som si uz pokupila..Kazdopadne blbost urcite nebude tvoj balicek tak si drzim palce :)

    A tatino je strelec ze? Och ako ja :))

    biancaprincipesssa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. monikakrogmanova26@gmail.com :) som zvedava co boxik obsahuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jaká je pravděpodobnost, že mě vylosuješ? Mizivá, ale stejně to risknu.
    turnyra@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Práveže ja milujem prekvapenia a takéto giveaway má lákajú viac, ako keby som mala vedieť, čo sa nachádza vo vnútri :-).

    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jsem strašně zvědavá, co je uvnitř ;o)
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Milujem prekvapenia! :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jee to by bolo krasne prekvapko pod stromcek :) petronela18@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. rianexxx@gmail.com
    milujem prekvapenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ja mam rada prekvapenia, sa mi zda, ze som sa zapojila aj minuly rok.... :) uvidime tento, ci to vyjde :)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ty si to napísala tak lákavo :) Som naozaj veľmi zvedavá. Zaujalo ma najviac "tebou namiešané" :)
    Skúsim šťastie, lebo som veľmi zvedavá. Potom by si mohla prípadne po vyhlásení a odovzdaní výhry napísať čo sa teda v balíčku ukrývalo :)
    blondiearea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. to znie zaujímavo :) ja mám narodky 12.12, takže by to bol pekný darček keby sa na mňa usmeje šťastie :)
    romanakuzmova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. tamarka77@azet.sk
    Veľa pekných článkov a mnoho nápadov pri blogovaní 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  30. macka vo vreci je este vacsie lakadlo ako obyc :D
    killer@privatnet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ja som ina truba ze som sa skoro zabudla zapojit :D labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. ja mám rada prekvapenia a tým lákadlom je to niečo tebou namiešané v laboratóriu :O wow
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Tak Nikus, zapájam sa aj ja :P milujem takéto prekvapenia, možno sa to usmeje aj na mna :) aduli7@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Jéj milujem prekvapenia :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Jeej to je super prekvapko :) angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers