29. 11. 2013

Smoothies?

Isto ste už aj vy zaregistrovali kozmetiku Radox, či už na blogoch, alebo v obchodoch. Toľko ospevované produkty som si nemohla nechať ujsť a teraz vám prinášam svoje postrehy ja sama.
 Sprchovacie gély boli v čase môjho vyberania veľmi chabo zastúpené. Tešila som sa na množstvo nových "príchutí", ktoré som videla na webovej stránke značky Radox - mlieko a vitamíny, relaxačná levanduľa s leknom, vanilka & zázvor, či unisexový eukalyptus s citrusmi alebo mäta s citrusmi (to mi pripomína mojito, mňaaam :)) Siahla som teda po mliečnom vanilkovom smoothie, lebo vanilku obľubujem vo všetkom, jej sladká vôňa ma upokojuje a sprcháč ma príjemne hustú konzistenciu, takže nesteká, máte ho tam, kde ho potrebujete mať, krásne pení, je úžasne jemný k pokožke a prevoniava ju, takže vôňu cítiť aj dlho po osušení. Vďaka svojej konzistencii by sa dal tento sprchový krém použiť núdzovo aj pri holení. Keď tak uvažujem, aj "Soothe" nápis na obale hlása presne to, čo pri sprchovaní cítim- upokojenie, učičíkanie, utešenie.
V zložení milk & vanilla nájdete také lahôdky, ako extrakt z vanilky a pikantného zázvoru, takže čuchové bunky môžu jasať. Žiadne umelé vône ani zdiaľky nepripomínajúce pravú vanilku. Radox sa s tým vyhral. Kvalitný hustý sprchový krém, 250 ml a smiešna cena, to je silná trojka.
 Druhý sprchový krém (takto na jeseň / zimu sa mi akosi viac hodia, než osviežujúce gély) je obdobne mliečno- ovocný koktejl namiešaný z drobných bobuľových plodov. Vonia síce osviežujúco, ale stále smotanovo a povzbudí v pochmúrnych zimných dňoch, pozitívne naladí a povzbudí. Konzistenciou je veľmi podobný prvému, vanilkovému krému a musím skonštatovať, že po lacných, hoci aromatických riedkych Balea sprcháčoch je to návyková lahôdka. Vôňu takisto cítim aj po osušení na svojej pokožke a obrovským plusom oboch zázrakov je fakt, že hydratujú a necítim urgentnú potrebu sa nakrémovať.

V zložení milk & berries nájdeme džús z jahôd (v lat. pod zavádzajúcim názvom fragaria annanassa), višní (prunus cerasus), černice (rubus fruticosus), malín (rubus idaeus), čučoriedok (vaccinium myrtillus).

Za mňa jednoznačne veľké áno. Radox prekvapil po každej stránke. Či už mám hodnotiť obaly, farebnosť, pútavosť, dizajn, ovocie padajúce do mlieka, vôňu, hustotu, za všetko má u mňa bod. A keďže som predvčerom v DM drogérii videla aj novinky (viď odkaz vyššie), už sa teším, až si vyberiem ďalší kúsok.

Máte aj vy svoj Radox? Ktorý? 


2 komentáre:

  1. Ja som od Radoxu nemala ešte žiaden výrobok sa mi zdá, ale tieto sprchovacie krémy vyzerajú super, hlavne na zimu. Nemám rada také tie gély, pri ktorých mám pocit, že na seba dávam tekuté mydlo na ruky... A pokožku mám po nich úplne suchú. Po týchto sa určite pozriem a možno nejaký vyberiem aj ako darček pre sestru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla jsem sprchové gely od Radoxu a vyhovovaly mi, mám moc ráda když sprcháč voní :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers