27. 11. 2013

Prosím o tipy !!!

Ahojte slečny a dámy!
Chcela by som mamke na vianoce darovať nejakú vôňu, ale zatiaľ tápam. Ovoňať v parfumérii desiatky parfémov nie je žiadna sranda, preto by ste ma mohli nejako navigovať.

Čo by sa asi páčilo žene, ktorá používala vône ako Chopard - Wish
Guess - Seductive
Chloe - Chloe
páči sa jej Oriflame - Enigma
tiež mala Oriflame - Vivacity

a momentálne jej dochádza Esprit - Imagine.

Z popisu je asi jasné, že má rada sladšie vône, avšak ťažšie (snáď s výnimkou Espritu a Vivacity, čo však dokazuje, že nie je vyberavá a rada používa čokoľvek, čo dostane a vyslovene jej to nevadí). Nemá rada orientálne vône a nikdy nepoužívala ani tie "svieže morské", ktoré sú asi typické modrou farbou (tiež rozlišujete vône podľa farby??? :) ==> ak áno, potom vedzte, že ružové, tmavoružové a zlaté budú tie pravé).

Keďže sa nerada opakujem v darčekoch, chcela by som jej nájsť novú vôňu, ušitú na mieru.

Ak máte podobný vkus, akú vôňu by ste mi poradili? :)
Vopred ďakujem za všetky tipy.

9 komentárov:

  1. Moja mamina používa Chloé Chloé a jednoznačnou voľbou pre ňu bola tiež Chloé ale v zelenej verzii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juaaa, mamca ma spoustu favoritek jako mam ja. Mohla by ji vonet treba La vie est belle od Lancomu, Bright Crystal od Versaceho, nebo Givenchy Play jak ruzovy, tak fialovy :)
    Stastnou ruku pri vyberu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, na givenchy play počúvam chvály, určite ju vyskúšam :)

      Odstrániť
  3. tak ja sa odpichnem od toho Wish a Seductive, tie mi pridu typovo podobne (inak pises, ze nema rada orientalne vone, ale obe su vanilkove orientalky :), Chloe je skor silna kvetinovka bez sladkeho cukroveho zakladu. Zoznam bude dlhsi: Lolita Lempicka Lolita Lempicka (vona s rovnomennym nazvom), Lancome Hypnose, Hypnose Senses, Victor&Rolf Flowerbomb, Prada Candy a Candy L´eau, Yves Rocher Vanille Noir, to som vybrala len take tipy, ktore su uplne bezne dostupne, mohla by som pokracovat dalej, ale nechcem ta zahltit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo vďaka, skvelé tipy, také niečo som aj čakala :)
      inak ja neradím vanilkové sladkosti k orientálkam, ja si ich spájam s nejakým korením a červenou farbou. no jo, určite mylne, ale tak aspoň to tu teraz uvádzam na mieru :D

      Odstrániť
    2. Tak aj vone s vanilkovym zakladom mozu byt orientalne, podla oficialneho clenenia. Este mi napada jedna, ktora by sa mamke mohla pacit - The One od Dolce & G... Prajem stastnu ruku pri vybere :)

      Odstrániť
  4. Skús ovoňať Cacharel Amor Amor :) má ju moja maminka a sama o nej rozmýšľam, ďalej Paco Rabanne Lady Million alebo Diesel Fuel for Life Femme.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som minule ku svojej Lady Milion dostala vzorku Swarowski Aura- je to ruzova vona a neskutocne bozska, bude urcite dalsia ked minien Paco Rabanne

    veronka

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers