18. 11. 2013

Avon riasenka Mega Effects

Nerada píšem recenzie na riasenky akonáhle ich dostanem do ruky. Na 99,99% platí, že riasenke musím dať čas, aby ukázala, čo v nej skutočne je. Musím ju nechať preschnúť, spamätať sa, aby riasy len nelepila, ale aby spravila aj to, čo jej výrobca sľubuje v reklamách.
 Avon Mega Effects zažil svoju najväčšiu slávu kedysi pred letom, ak sa nemýlim. Takže to už zas nie je taký nováčik. Aj mne sa dostala do ruky pred pár mesiacmi, ale použila som ju len na skúšku, neohúrila ma zas natoľko, aby som pri nej ostala a nechala som ju tak ležať. Ako som už viackrát spomínala v starších recenziách na rôzne riasenky, spočiatku mi na nich vadí tá "mokrosť", ktorá je príčinou zlepovania rias, otláčania na viečka a iných katastrof. Ale po odležaní už mi väčšina vyhovuje (výnimku tvoria Colossal volume od Maybelline a Astor Big & beautiful boom, ktoré nemali ani na začiatku, ani neskôr žiaden efekt na mihalniciach).
 Isteže, kefka je neskutočná, celý ten dizajn, vyzerá to úplne ináč, než sme zvyknuté a mnohí by sa aj báli použiť takú riasenku, veď ako sa len s takým čudom môže narábať?
Odpoviem : úplne prirodzene, normálne, ako s hociktorou inou. Akurát ju nedržíte bokom od oka, ale pod okom, no všetko ostatné je rovnaké.
 Dnes ju už môžem zhodnotiť a to celkom pozitívne. Už toľko nelepí, nenaberá obrovské množstvo farby, pekne predĺži riasy, nafarbí ich skutočne od korienkov po končeky. Tým, že kefka má dlhočizné zúbky pomerne ďaleko od seba, tak sa dostane skutočne všade, aj k tým korienkom! A to robí fakt máloktorá riasenka- no proste majú na to veľakrát príliš hustú kefku.
 Ja si ju takto nikdy neohýbam. Vyhovuje mi, keď je jednoducho nastavená rovno. Či sa vám to zdá, alebo nie, má až 9 ml!
 Najlepšie na nej je, že neuveriteľne nadvihne riasy, čím sa ešte viac zvýraznia. Riasy sú od seba samozrejme pekne oddelené.
 No a tu máte kefku v plnej paráde, z každej strany. Všimnite si množstvo zúbkov rozličnej dĺžky, smeru...
Riasenka vám príde zabalená v čiernej krabičke s obrím príbalovým letákom, ktorý o.i. obsahuje aj návod na použitie. Na prvýkrát sa vám určite hodí. Mala som z otvárania totiž obavy, aby som nič nezlomila. Ale nebojte sa, nič také sa nestane :)
Tak čo? Máte aj vy tú svoju? Ako sa vám osvedčila?

2 komentáre:

  1. Používam tiež od leta, ako AL som ju mala za výhodnejšiu cenu. Skoro som sa rozplakala, keď som nedávno ráno mala pocit, že už je po nej. Stačilo našťastie stlačiť tú tmavú časť :D
    Určite by som ju zaradila do top 5 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som ju este niekedy v lete teraz ju uz vobec nepouzivam hadam mi aj vyschla rano skontrolujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers