17. 10. 2013

Undressed líčenie 2

 Z paletky MUA Undressed som vytiahla ďalšie 3 tiene a vytvorila líčenie pre zmenu výrazné. To predošlé si môžete pozrieť TU.
 Pohrala som sa tieňom č. 11, čiernym kúskom...
 zlatým tieňom s č. 6...
 a perleťovo ružovým s č. 2.
 Čierno orámované oko tomu dodalo patričnú hĺbku, spolu s jemne vytočenými riasami a precízne nanesenou riasenkou aj tak trochen mačací pohľad.
keywords: čierne líčenie, zlaté líčenie, mua undressed, líčenie pre modré oči, plesové líčenie, slávnostné líčenie

10 komentárov:

  1. pekné, undressed je super, čierny tieň <3 , ale blogger sa ti asi pohral s fotkami. Kus ich ,,vylepšil´´.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru vylepšil. vyzerám ako stará babka s poriadnymi pigmentovými škvrnami

      Odstrániť
  2. Jj tenhle typ liceni, to se mi libi, pekne. A ty Tve oci, ta barva, no tise se svyma nevyraznyma, hnedyma ocima zavidim:(..:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som ti vravela isto, že závidím ľuďom s hnedými očami :P

      Odstrániť
  3. Toto je velmi pekne a asi by sa mi to hodilo na nastavajucu svadbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekne zladene hodi sa ti to k farbe ociam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem za komentáre, slečny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá posledná fotka je naj! Máš krásnu farbu očí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akurát tam sa farba nezhoduje s realitou :D tá je skôr ako na druhej fotke

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers