6. 10. 2013

Kiwi, ktoré sa neje

 Kde bolo tam bolo, bol raz jeden Elin blog. Ela je rusovlasá princeznička, ktorú isto poznáte a ktorej blog som si zamilovala okamžite. A keď Ela vyhlásila súťaž o telovú marmeládu Kivvi, o ktorej aj predtým napísala chutnú recenziu, musela som sa zapojiť a dokonca som vyhrala :)
 Tak sa stalo, že mi tento lotyšský zázrak pristál v poštovej schránke. Je 100% prírodný, na 89% ušľahaný z organických ingrediencií. Na prvý pohľad je to čosi tuhé, ako kakaové maslo, ale strč prst skrz marmeládu a zistíš, že je to krásne mäkké, pod prstami to puká ako pena vo vani a ľahko sa to kĺže po tele.
 Marmeládka spočiatku veľmi výrazne vonia po akejsi citrónovej tráve. No bodaj by nie, keď nesie názov citrón s mätou. Po "odstránení vrchnej vrstvy" marmelády je už vôňa jemnejšia, ale stále netypická, nie je to sladké, pre niekoho to nemusí byť ani príjemné, ale ja ako milovník surových aromatických olejov typu eukalyptus, litsea cubeba a pod., sa v tom priam vyžívam.
Balenie je takou čerešničkou, veď uznajte sami. Tmavo zelené matné, jemne priehľadné sklo a kompótové viečko, hotová marmeláda.
Ela ma upozornila, že najlepšie je marmeládku si natierať na vlhké telo. S tým plne súhlasím. Oleje (tuto konkrétne rakytníkový, kokosový, čerešňový, marhuľový, hroznový, makadamiový, čierno-ríbezľový, pšeničný, ostružinové oleje, citrónový a mätový olej) je najlepšie aplikovať na vlhké telo, tým sa voda akoby zabuduje do pokožky, zníži sa spotreba oleja a ešte lepšie sa rozotiera.

Prečítajte si Elinzu recenziu, kde sa dozviete viac o značke a o ďalšom využití marmelády. Odkaz nájdete pod prvou fotkou.

Poznáte značku Kvvi? Máte obľúbenú marmeládu inej značky?

3 komentáre:

  1. Jéj, som rada, že si si výhru užila!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle kousek kosmetiky je vážně luxusní... :-) Vyzkoušeno na vlastní chroustí kůži! ;-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím súhlasiť. je to luxus od samotného balenia, cez konzistenciu až po pocit po natretí :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers