8. 10. 2013

Ako som Coca-cole na chuť prišla

 Avšak nie tej tekutej, tej sa vyhýbam ako Drakula cesnaku. Ešteže sú tu Coca Cola Lip Smacker balzamy na pery. Najvoňavejšie, aké som kedy zažila. Ako prvý Lip Smacker som si vybrala Coca Cola, original, ak to tak smiem nazvať. Hnedý balzam, zanechávajúci jemnučký hnedý tón na perách. Voňajúci presne ako nápoj, sladký tak, že som si ho z pier vždy zlízala. A to je vlastne negatívum, balzam je tak chutný, že sa rýchlo míňa. Je to kolotoč: natrieť - zlízať - natrieť... vyhodiť prázdny obal.
Ako druhý som si vybrala Coca Cola Vanilla, ktorý mi spočiatku vôbec nevoňal a ku koncu mi ho dokonca bolo ľúto, že sa míňa, lebo sa mi zapáčil ešte viac, než originálna Cola.
Cena v 101 drogérii 2,50€. Nutné je dodať, že prácu balzamu si spĺňa celkom dobre. Snáď ešte skúsim Cherry Colu a tým to skončí, pretože Fanta (či Mirinda?) a Sprite ma absolútne nelákajú. Alebo sa mýlim?

Ktorý Lip Smacker je vašim favoritom?

9 komentárov:

  1. Ja by som si tiež vybrala colu, a rovno tú čerešňovú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám Fantu a je úúúžastná, rpesne ako píšeš, natrieť a zlízať a zase :D

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sprite si urcite nekupuj, ja ho mam a je hnusny a zanechava biely film na perach, takze clovek vyzera jak mrtvola. Pouzivam ho len doma a neviem ho dominat..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, ja som sa na neho strašne tešila lebo Sprite ako nápoj milujem, ale ten balzam je strašný :D

      Odstrániť
  4. Vôbec som si neplánovala tieto Lip Smakery kúpiť, ale teraz si mi urobila také chúťky, že zajtra si určite ten Coca Cola originál hneď kúpim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cherry som mala, bola som moc spokojná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak vďaka za tipy, slečny :) sprite-u sa určite vyhnem!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toz nelizat!!!:) Ja je chtela, nakonec jsem se rozhodla jit misto nich do Eos balzamu a jsem take spokojena:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach, keby to len šlo tak ľahko, nelízať :D

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers