23. 9. 2013

Undressed 1

Líčenia tu dlho neboli, že? Myslím, že v najbližších dňoch, týždňoch, mesiacoch vás ale nimi budem pravidelnejšie a častejšie zásobovať. Aj vzhľadom k tomu, že mám 4 nové paletky, medzi nimi aj túto obalom škaredú, vnútrom nádhernú MUA- Undressed.
 12 tieňov ma neprestáva fascinovať, hoci by niekto mohol namietať, že sú to len obyčajné, nenápadné tiene. Ja tvrdím, že ide o umelecké dielo! Je to hnedá / taupe / ružová? Vidím tam z každého rožka troška. Je ten tieň sivý, či modrý? Hnedý alebo olivový? Je to hotový chameleón.


 Prvé líčenie s touto paletkou, ktoré vám ukážem, bude maximálne jednoduché, nenáročné, farebne neutrálne, do očí nebijúce, multifunkčné, nositeľné.








 V duchu si očíslujte paletku z prvej fotky v hornom rade 1-6 a v dolnom 7-12 a napíšte mi, ktoré 3 farby by ste použili vy, alebo ktoré by ste chceli vidieť nabudúce.




Na pharma-GA máte posledných pár dní, tak na to nezabudnite :)

4 komentáre:

  1. Odtiene su velmi pekne. Ja mam Heaven and Earth, tiez som si ju vybrala kvoli neutralnej farebnosti, ale co mi na MUA tienoch v tychto paletkach vadi, je sialene prasenie pri niektorych odtienoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ..ja pozeram ze aka dobra paletka, a teraz som si spomenula, ze ju mam :D Pekne licenie, na modrych ociach tieto tiene vyniknu najlepsie podla mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná paleta. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers