22. 9. 2013

Oriflame katalóg 14 / 2013

 Od zajtra platí tento katalóg, kampaň č. 15 vám predstavím v pondelok- utorok, aby ste vedeli, čo vás čaká.
 Neviem, čo k tomu napísať. Už mi začínajú liezť krémy proti vráskam na nervy. A tie premrštené ceny. Fakt by som sa raz chcela dostať do výroby týchto zázrakov a vidieť na vlastné oči, aké dlhé tie dlhoročné výskumy sú...

 Ale zas čokoládová kolekcia ma potešila :)
 Pánske vône z Oriflame väčšinou nie sú celkom na zahodenie.
 Nesmie chýbať bižutéria a kabelka. Celkom fajn jesenné farby.
 Veľké, 750 ml balenie sprcháčov. Škoda, že tam chýba práve malina/mäta.
 Výživný krém na ruky milk & honey.
 Asi som vám zabudla predstaviť minulý katalóg, v ktorom sa objavili ako novinky práve práškové očné linky. Nech sa páči.
 Toto žiadne novinky nie sú, ale práve dnes som v mailoch našla takú správu, že september je v móde ako január v roku- proste je to najlepší čas na zmenu, pochmúrnejšie dni lákajú k experimentom, treba si urobiť radosť, aby sme neprepadli nedajbože nejakému splínu a treba sa pohrať s farbami, vyskúšať nové líčenie, novú farbu vlasov, ktorá v lete vybledla...
 Ktorý trend vyskúšate? Večerná elegancia, jemne romantická, profesionálna, rafinovaná, či prirodzená?



 Tiene, ktoré vraj s navlhčeným aplikátorom budú krásne metalické. Škoda, že tomu neverím. Navlhčeným aplikátorom som si tak akurát zničila tiene, ktoré po tomto experimente stvrdli a už viac nefarbili.
 Čipka všade, aj na nechtoch.
 Nové peelingové mydlo. Vždy ma lákalo to staré, zelené, ale niekde som čítala, že páchne, tak snáď to nové modré na tom bude o čosi lepšie :)
 Vlasové produkty v novom šate a s nejakou novou zázračnou látkou Gingerol (žeby niečo zo zázvoru?), v každej jednej rade- na farbené vlasy, mastné, suché, blond, s lupinami...
A nakoniec rúže so špeciálnym tvarom pre lepšie nanášanie.

Ako vyzerajú vaše rúže po dlhšom používaní? :)
diva.sk

9 komentárov:

  1. haha, to si citala asi u mna a ozaj smrdi :D ale to druhe tam malo myslim vonavu stranu a nebolo to take hororove. relativne ma vsak zaujala asi len ta kremova farba na licka.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj som si myslela, že to bolo práve na vašom blogu :D

      Odstrániť
    2. fakt hrozne to smrdí...

      Odstrániť
  2. Celkom ma láka ta bižutéria aj rúže v nových tvaroch vyzerajú super. Len škoda, že 750 ml nebude aj mäta-malina, keďže by sa mi už zišlo nové balenie... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. smejem sa na tom specialnom tvare, lebo presne takyto tvar u mna skor ci neskor ziska kazdy ruz :) Tak fajn, ze to niekomu docvaklo uz vo vyrobe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To mydlo vážne nesmrdí, len má zvláštnu vôňu! :D A rúže vyzerajú super, škoda, že už mám takú zásobu, že mi ďalšie netreba :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) tie tiene s mokrym aplikatorom su naozaj metalicke a dobre držia :) neviem do čoho si ty pchala zen mokry aplikátor ale tieto tiene funguju!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. v tom prípade som rada!
    myslím, že tie tiene, ktoré som znehodnotila, boli color trendy z avonu.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers