26. 9. 2013

Oriflame 15 - 2013

 Ťahákom katalógu je nová vôňa, ktorej tvárou je opäť Demi.
 Červeným parfémom sa v zásade vyhýbam- mám ich úhľadne uložené v mozgovom priečinku s názvom Nečuchať, orientálny toxín. Ale prišla mi s katalógom 14 - 2013 aj kartička navoňaná touto nebezpečnou chemikáliou a musím povedať, že som takmer nič necítila, aká je tá vôňa jemná. Počkám si ale na vzorku, či ma čuch neklame.
 K vôni aj zladené doplnky.
Paládium- v reči blogeriek skôr holografický efekt. Tlieskam, laky sú krásne a tie rúže sú výborné, hydratačné, aj napriek tým trblietkam.
 Bronzery VeryMe zaujmú reliéfom.
 Des. A taká pekná farba to je...
 Tieto prepletané náhrdelníky ma ešte neomrzeli.
 Ďalší pomocníci z oblasti intímnej hygieny.
 Nový krém na ruky s kvetinovou vôňou, hneď vo veľkosti XL za dobrú cenu.
A zima sa nezadržateľne blíži, treba si spraviť pedikúru vo vianočnom štýle!

3 komentáre:

  1. Jéj tie vianočné veci na pedikúru vyzerajú super....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ešte nechcem vločky, prosím, ešte nie!!! :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No holograficke laky budu moje, to je moja uchylka :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers