29. 9. 2013

Miss sporty vtedy a dnes

vľavo starý, vpravo nový obal
Už som vás informovala v lete o tom, že v 101 drogériách mali výpredaj Miss sporty rúžov, všetky odtiene za 0,99€. Vzala som si ale iba jeden, lebo ma ostatné odtiene nejak nezaujali. Buď sa podobali na niečo, čo mám doma, alebo boli barbinkovsky svetlé, čo ja nemusím.

Rozhodla som sa urobiť porovnanie toho 99-centového rúžu so starým červeným kúskom, ktorý mám doma. Pretože sa nelíšia len obalom, ale aj obsahom. A celé je to len lepšie.
vľavo nový, vpravo starý
Najprv odtieň. Ten som si vybrala podľa môjho najmilovanejšieho rúžu, prekvapivo od Essence, ktorý bol v Eva časopise pre teenagerov. Neviem, ako sa to volalo, nemalo to dlhú životnosť, ale pre ten rúž som si to vtedy kúpila. Odtieň je teda veľmi podobný, ale narozdiel od Essence omnoho výraznejší, sýtejší, takže s ním treba opatrnejšie zaobchádzať.
Pre porovnanie spomínaný Essence, na ruke v strede. Nový Miss sporty vľavo, starý MS vpravo.
Obal ostal verný tmavej modrej, len tvarom sa trochu líši. Aj tak to nie je žiadne terno, ale ani nič, za čo sa musíte hanbiť, keď si chcete na verejnosti narúžovať ústa.
Čo zaujme na prvý "čuch", je vôňa vynovených rúžov. Je veľmi príjemná, snáď ovocná, zatiaľ čo staré majú taký sladký rúžový puch.
Pri nanášaní pocítite ten zásadný rozdiel! Nové rúže sú neuveriteľne hebké, také krémovejšie, aj pery teda hydratujú. Staré rúže sú trochu suchšie, takže ak nemáte pery v tiptop forme, nemusí to dobre vyzerať.
Nové (no fajn, možno sú už pomerne staré, ale v porovnaní s tou starou červenou verziou je to pre mňa stále TEN nový :)) rúže sú pre mňa teda príjemným prekvapením a za smiešnu cenu nie je o čom. Či už za 1 euro, alebo za 2, v plnej sume.

Máte tieto novšie rúže Miss sporty? 

4 komentáre:

  1. Tiež som si kúpila jeden pár mesiacov dozadu, síce ho používam raz za sto rokov ale je celkom fajn, tiež mi voní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie je ten popis náhodou opačne? mám doma tie straé ruže od MS a zdá sa mi že tie staré boli také prehnuté brchnáky kdežto tie nové su viac oblé...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nie, popis je správne. dokonca som dnes bola v teta drogérii a sú už aj celkom nové rúže, v otrasných čiernych obaloch s priehľadným stredovým pásikom...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je jedině dobře, že to vylepšujou a za tu cenu je to super..:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers