10. 9. 2013

Bohatá nádielka od Petry


Asi vás už neprekvapí, keď vám poviem, že som zas čosi vyhrala :) Ešte kdesi začiatkom augusta. Tentoraz na blogu milej slečny Petry- odkaz nad fotkou, ktorá ma sama na blog pozvala, za čo som veľmi rada, lebo som objavila jeden kvalitný kozmetický blog. O to viac mi je ľúto, že od vyhlásenia výsledkov, nebol pridaný žiaden nový článok, na ktorý čakám snáď ako na spasenie.
Balíček, ktorý som dostala, obsahoval paletu korektorov, vzorky Mary Kay- čistiaci gél a krém, Diamond rozjasňovacie guľôčky v štýle Guerlain Meteorites, glitrovú fialovú očnú linku NYX, štetec Hakuro H79, retiazku so srdiečkom a "perlové" náušničky/ čerešničky, ktoré od toho dňa, čo mi poštárka dala obálku do ruky, nosím dennodenne, s výnimočnými jednodňovými pauzičkami.
Retiazku nosí sestra, korektory sú bombastické, tuhšie, výborne kryjú a okrem rôznych odtieňov telových korektorov sa tam nájde jeden biely rozjasňovač, zelený-  ružový - žltý maskovací korektor a tmavé hnedé, ktoré sú skvelé na kontúrovanie.
Fialovú linku som ešte nemala príležitosť využiť pri líčení, ale určite sa tak stane. Zatiaľ som si ju skúsila aspoň na ruku.
Rozjasňovač od Skin79 bol pre mňa výzvou. Rozjasňovače som nevlastnila a tvrdila som, že ich nepotrebujem. Teraz ich mám dva, vďaka tejto výhre... Skin79 ma ale najprv dostal ružovou krabičkou, potom ružovým balením, po otvorení zas labutienkou a po odkrytí jemnými pastelovými guľôčkami. Zakončil to jemným efektom, ktorý urobil tvár plastickejšou, viac "3D" a hoci stále nepatrí k produktom, ktoré mi robia spoločnosť pri tvorení bežného líčenia, príležitostne ho rada využívam.
Štetec Hakuro dominoval môjmu pomyselnému wishlistu dlhšiu dobu a teraz mi doma stojí mesiac a ešte som sa ho nedotkla. lebo som sa už dlho pekne nenalíčila a do lekárne si každé ráno dám len jedným šmahom, penovým aplikátorom nejaký svetlý tieň a ide sa. Ale inak vyzerá dobre :D Recenzia na štetec ako hrom...




Ale sľubujem vám, že o týchto vecičkách ešte budete počuť.
Máte niečo z tohto? Alebo od NYX / Skin79, čo stojí za to?

3 komentáre:

  1. Jééj tu GA si pamätám, tuším bola aj jedna z mála, do ktorej som sa zapojila, pretože sa mi všetky veci veľmi páčili :) Ja by som ten štetec využívala práve naopak asi najviac :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers