15. 9. 2013

7 bodov o mne

... alebo Versatile blogger award

1. Narodenie: Začnem od samotného, hoci smutného počiatku... Narodila som úplne presne rok po tom (16.3.1991), čo moja mamka pre kiahne potratila (16.3.1990).

2. Sny: Chcela som byť mníškou, potom zverolekárkou, potom manažérkou, aj keď som netušila, čo to obnáša, či vôbec znamená. Ďalej archeologičkou, neskôr konkrétnejšie egyptologičkou (poznala som mená faraónov, veľa som čítala o ich živote, učila som sa hieroglyfy), učiteľkou dejepisu, programátorkou, psychologičkou, lekárkou no a napokon som sa zmierila s osudom farmaceutky.

3. Detstvo: čo si tak matne pamätám, tak som len čítala a čítala, okolo toho som navyšívala desiatky obrazov krížikovou výšivkou, ale pletenie a háčkovanie mi nejde. Chodila som bicyklom do lesa, no a keď som vyšliapala po koniec panelovej cesty, tak som sa bez použitia bŕzd spustila dolu bohvieakou závratnou rýchlosťou. Inak ale adrenalín nevyhľadávam, či skôr sa mu vyhýbam. Písala som malé "knižočky", čo bol vlastne napoly zohnutý papier s titulkou a vo vnútri bol môj vlastný príbeh. Potom som prešla na poviedky, ktoré som ja sama nikdy nikam neposlala, ale sestra to zvykla využiť, s výhovorkou že ona nič nestíha a musí doniesť poviedku na slovenčinu a tak sa moje poviedky v jej mene dostali do rôznych súťaží a občas aj niečo vyhrali.

4. Škola: Na základnej škole som "zbierala" diplomy zo speváckych súťaží, najčastejšie to boli ľudovky, z tých moderných som spievala Levieho kráľa od Babuchy :D Behala som najrýchlejšie z triedy, či už na ZŠ alebo aj na gymku, preto som, logicky, chodila behať na každú súťaž. Z matematického klokana som vždy dostala veľký diplom. To tuším znamenalo, že som bola medzi 20% najúspešnejších riešiteľov. Ale od cca 14. rokov matematiku neznášam a vôbec mi nejde. Poslednou disciplínou, v ktorej som vynikala (haha), bola biblická súťaž. Každoročne som s dcérou kňaza (gréckokatolíckeho, samozrejme) lúskala zadanú časť Biblie... Dnes ma v kostole neuvidíte. Mám svoje dôvody.
5. Tajomstvo: Ráčkujem. Myslím, že je to jediný dôvod, kvôli ktorému sa vyhýbam natáčaniu videí pre blog.

6. Vzťahy: S priateľom som 5 rokov. Zoznámili sme sa na pokeci :D Dva roky sme si s prestávkami písali, kým sme sa stretli, a to bývame len nejakých 15 km od seba. Máme dokonca 2 výročia začiatku chodenia. Lebo najprv som sa dala dokopy ja s ním a až o týždeň on so mnou :)

7. Jedlo a nápoje: Nedokážem sa vzdať mäsa a sladkostí. Nenúkajte ma slanými pochutinami, chipsy, tyčinky či chrumky nie sú to pravé pre mňa. Rovnako nenávidím hurky, krúpy, majonézu, tatárku, varenú mrkvu, sladené nápoje. Ideálny je zelený čaj, yerba maté, mäta, zázvor.
Prekvapila som vás niečim?

8 komentárov:

  1. konečne versatille trochu inak. Páči sa mi ako si to spracovala. Slanými pochutinami ma tiež nikto neohuri, ale koláčik, keksik, či inu sladkost, to ano. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bod č. 8: neviem písať krátke správy o sebe :D chcem toho toľko povedať

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímavé, veľa vecí by som na teba vôbec nepovedala :) A ja chipsy milujem, ale v poslednej dobe im už odolávam :D V rámci mojej očisty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pekne si to ponala! Prekvapilo ma asi najviac to ze velmi nemusis chipsy atd. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiez ma prekvapili tie chipsy a to ze rackujes, inac aj ja som sa s frajerom zoznamila cez pokec :D ale u nas to malo omnoho rychlejsi spad :D po tyzdni pisania rande a a vlastne sme sa na nom dali dokopy a sme spolu uz 1 a stvrt roka. :) a to som predtym kazde jedno stretnutie s niekym z pokecu odsuvala co najviac a tuto som to jedinykrat porusila a dobre to dopadlo chvalabohu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nepřekvapila. je to pěkný článek a mnoho jsem se o Tobě dozvěděla. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa určite najviac prekvapilo to, že račkuješ:) Chipsy moc nemusím ani ja, ale vynahradzujem si to chrumkami, tyčinkami a podobnými vecami:) Prípadne kupujem tie hrubé chipsy, také normálne sú na mňa moc mastné.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers