18. 8. 2013

Nákup na Krasotike

Na Facebooku som Vám tuším oznamovala, že na www.krasotika.sk majú zľavy na rôzne veci, tak mi to nedalo a urobila som objednávku. Dlho som sa chystala na MUA paletku Undressed alebo Undressed me too. Keďže ich prirovnávajú k Naked a Naked 2 (samozrejme farebne, nie kvalitou, nie som naivná :)), pozrela som si zopár recenzií a rozhodla som sa pre Undressed, lebo sa mi odtiene viac pozdávali. K MUA som prihodila ešte dve vecičky, ktoré som sa rozhodla podarovať sestričke eM k jej dnešným narodeninám.
 Objednávka bola vybavená celkom rýchlo, prišla asi po 3 dňoch (pričom podľa popisu na stránke som čakala, že sa to vybaví za takých 7-10, takže ma to potešilo), s ďakovnou kartičkou a vzorkou Bourjois makeupu. Všetko dobre zabalené niekoľkokrát v "bublinkách".
To, čo vyzerá ako balenie manikúry, je v skutočnosti leopardia paleta od Famous. Obal je mäkký, na zips, po otvorení vidíte obojstranný štetček a penový aplikátor pod zrkadlom, na druhej polovici je zalaminovaná kartička s popisom jednotlivých tieňov, ktorá zároveň chráni tiene a obal sa teda nezašpiní.
 Tiene sú viacmenej kovovo lesklé, neutrálne, snáď s výnimkou tmavej modrej, či bordovoladenej. Dajú sa využiť ako na bežný deň, tak aj na večer a pristanú všetkým farbám očí. S kvalitou sme obe spokojné, sú veľmi dobre pigmentované.


 Náhodne som vybrala pár odtieňov- tmavú modrú, bronzovú, olivovú, zlatistú, ružovú a bielu metalickú.
 Africa bronzer od W7 je potešenie pre oči. Do košíka som ho prihodila hlavne pre to, že mi eM ukradla môj Essence matný bronzer a nechcela mi ho vrátiť, že vraj mám dosť kozmetiky :D Ale viete ako to je, kozmetiky nikdy nie je dosť a my ženy sme schopné rozlíšiť tisícku odtieňov obyčajného bronzera, takže je logické, že PRÁVE TENTO bronzer od Essence mi dosť chýbal a nedal sa porovnať so žiadnym iným, ktorý mám. V podstate som s eM spravila výmenu- Africa za Essence.
 Obal je papierový, s obrysom ružovej Afriky, na ktorej sú leopardie škvrny. Celý produkt sa nesie v znamení týchto škvŕn.
 Po otvorení na nás vykukne mäkkulinký štetec zabalený v celofáne a uložený v plastovej vaničke.
 Na samotnom bronzeri je ešte jeden celofán. Na jednotlivé produkty ešte spravím recenzie, takže buďte v strehu.
Mua paletka je taká škaredá, až ma srdce zabolelo pri jej rozbaľovaní. Ale aká je škaredá svojim vonkajškom, takú krásu ukrýva vo svojom vnútri. Dokonca to nielenže kompenzuje nádherným výberom tieňov a ich kvalitou a výdržou a krémovo-zamatovou konzistenciou, váhy sa posúvajú na stranu vnútrajška, takže jej ten lacný, tvrdý plast odpúšťam. Penový aplikátor som ešte nepoužila, zatiaľ mi stačia prsty. Ale pre budúcu recenziu vyskúšam aj ten.

Tu ešte balíček, ktorý som eM vytvorila k narodeninám- dohodli sme sa, že jej vytvorím "zásoby" na internát, keďže od septembra nastupuje do 1. ročníka na VŠ, takže tu ho máte:
Africa W7, Famous Leopard, ružová Curaprox ultra soft, Miss sporty Incrediball (lebo mi do nej chodila), makeup Miss sporty So Energetic, Balea Rio de Janeiro, šampón s čajovníkom, Oilatum emolient prísada do kúpeľa alebo na umývanie- priamo na telo, Excipial U Lipolotio (aby sa konečne neškrabala od suchosti do krvi).

To je odomňa na dnes všetko. Na čo chcete recenziu ako prvé?

11 komentárov:

  1. Pěkně jsi nakoupila ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ľutujem, že som tam toho nenakúpila viac :) možno nabudúce

      Odstrániť
  2. Ach jaj, treba začať zarábať :D na Undressed sa tiež chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja odpadnem..uplne som na krasotiku zabudla a teraz ked pozeram chcem vsetko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kebyže mám neobmedzený rozpočet, vedela by som toho vybrať dosť :)

      Odstrániť
  4. Mam rovnaku curaproxku neviem si vynachvalit!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inú, ako ultra soft už ani do úst nedám :) je to blaho pre zúbky

      Odstrániť
  5. s krasitikou mam len dobre skusenosti.:) na ten bronzer sa uz dlhsie chystam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa chystám na veľa veľa vecí, len ešte hľadám sponzora :)

      Odstrániť
  6. leopardí paleta od Famous mě velmi zaujala. Podívám se po ní na českých eshopech. http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers