6. 7. 2013

Rýchle, jednoduché, letné

 A stačí vám k tomu výrazný ružový rúž / rúžolesk (Essence Guerilla gardening Mission flower), riasenka (Miss sporty Incrediball), tyrkysová (Avon Turquoise) a zlatá ceruzka (Essence Iron goddess), ružový tieň (Estee Lauder paletka, odtieň Pale moon), makeup (Rimmel Match perfection 100 Ivory), korektor (Maybelline Affinitone 02 Natural) a niečo na obočie podľa potreby (Essence Smokey eyes set Punk vibe).
  Lícenku som zabudla odfotiť, je to Essence Hugs & kisses,  LOVE.
 Bez blesku, zvýraznenie farieb (foťák ich zas pojedol, nenásytník jeden)


S bleskom.
Inšpirovala som sa týmito farbami, táto koláž je totižto ohromne vydarená :)

15 komentárov:

  1. velmi pekne! toto licenie sa ti moc hodi! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné :) A prinútilo ma to uvedomiť si, že nemám žiadnu zlatú linku/ceruzku :D Ale farba lip creamu vyzerá k tvojim modrým očiam úžasne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oj, koľko farieb ešte mne chýba :) a vždy keď prídem do pupy, mám nutkanie si kúpiť veľa ceruziek :D

      Odstrániť
  3. Velmi satitohodi tenliptint jefaktskvely a kombinacia oblecenia nazaver je ako jahodana torticke

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to hezké, ale ta rtěnka je hrozně výrazná, tak ať seženeš vhodné oblečení:-) Bude to těžké

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na lip cream som robila recenziu. až taký výrazný nie je, ale musela som urobiť kompromis, aby vynikli oči, keď to tak požral foťák.. lip cream nosím teraz v lete bežne, hodí sa k jednoduchému oblečeniu (biele tielko a pod.) :)

      Odstrániť
  5. Tiež som si tento lipcream kúpila, keď som si prečítala u teba recenziu :) Až na tú vôňu je super :D A tá koláž na záver je fakt super, všetko by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa aj tá vôňa páči :) pripomína mi zmrzlinu

      Odstrániť
  6. Ten rúž má úžasnú farbu (a to hovorí človek, čo rúže z duše neznáša:)) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v podstate je to lesk :) tak choď do toho

      Odstrániť
  7. Pusa je na mně už trochu moc, ale ty oči vypadají parádně!

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako píšem vyššie, fotka je upravovaná kvôli očiam, ktorým zožral foťák farbu. keď som to celé zvýraznila, ústa už boli prehnané, ale v samostatnej recenzii na lip cream je farba reálnejšia :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers