4. 7. 2013

Flower power

 Ktorú ženu by netešili kvety? V kytici, v črepníku, alebo len tak... v záhradke. V tomto čase, kedy som pod strašným tlakom a v strese, mi nič nepomáha viac, než sa prejsť nachvíľu, vyjsť na čerstvý vzduch, potešiť sa pohľadom na pekné veci (nie v obchodoch, ale v prírode).
 Včera som úspešne zdolala ďalšiu skúšku, no ešte si musím opraviť nešťastnú galeniku. Dva mesiace sa mordujem a to už aj medici majú voľno... Ale utešujem sa tým, že teda hlúpa nie som, drvivá väčšina mojich spolužiakov je na tom podobne. Prejavili sa ale moje problémy so žalúdkom, dosť často ma bolí kvôli kyseline, nemohla som spávať, pálila ma záha. Dopujem sa tabletkami na potlačenie tvorby kyseliny, vyrážok mám ako húb po daždi a pri učení sa aj bezdôvodne rozplačem... Je to na psychiatriu :D
 Svetlé chvíľky nastávajú, keď mi môj skvelý priateľ oznámi, že mi kúpil fajnové vínko, keď si dovolím večer nič nerobiť, len chlípať ten zdravý nápoj v Jeho prítomnosti, keď zisťujem, že zajtra sa konečne vyspím (než sa opäť pustím do učenia), keď mi milý dedko v lekárni dá domáce broskyne len tak, keď od farm. reprezentanta dostanem Daylong ako darček, keď s napätím očakávam vydanie novej knihy od Heribana, ktorú budem mať aj s jeho podpisom, keď ma moje psíčatká doma každý deň vítajú s radosťou, akoby ma nevideli sto rokov... 
Čo robí radosť vám?

3 komentáre:

  1. Ľutujem ťa, že sa ešte trápiš so školou, ale určite to všetko zvládneš! Mne robí radosť každý deň to, keď si spomeniem, že mám vlastne voľno a všetky zlé veci som už zvládla :) Alebo taktiež, keď sa prechádzam v záhrade, čítam si alebo som so zvieratkami našimi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ani nevieš ako ti rozumiem, ja som sa učila na štátnice 6 týždňov (mala som štátnice na trikrát, pretože mám trojodbor) a ku koncu už som bola taká troska, že som tiež len tak hocikedy mala breakdown a revala som aj pol dňa. Je to strašná záťaž na psychiku. Celé dni som mala ten istý režim: raňajky, učenie, obed, učenie, večera, učenie. Do polnoci, do jednej, do druhej v noci.... rôzne. Drž sa, všetko dobre dopadne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kvietky su uplnekrasne :) aj ja na nich posledne mesiace ulietavam

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers