27. 6. 2013

Zázračníci a sklamači

...aneb zázrační pomocníci a čo si už nikdy nekúpim.

1. Sudocrem
Áno, viem, už som o ňom písala, ale teraz pridám svoje dobré skúsenosti. Svoje extrémne komármi doštípané nohy som si tým natierala 2-3krát denne a pomohol na to neznesiteľné svrbenie. Teraz som aj úchvatne vyhádzaná, mám blbé vyrážky, také tie "boľavé červené kopce, v ktorých nič nie je". Natrela som si na noc celú tvár a napriek tomu, že je to masť, tak to vyrážky vysušilo, pleť bola po umytí (umývanie gélom- gumenou "kefkou", inak to ide ťažko dolu) výraznejšie suchšia, odmastená- POZOR, nenatierať okolo úst a okolo očí, ostanú vám biele šupinky. Natrela som si to znova obdeň, ale už som mala príliš zosušenú pleť, takže rozhodne užívať len v akútnych prípadoch, nanajvýš 2krát týždenne alebo len lokálne, nie na celú tvár.

2. Regenerátor nechtov, Regina
Za nejaké 2€ a 25 g veľa muziky. Pravidelne si natieram na kožtičku okolo nechtov a aj na povrch nechtu. Mám z neho príjemný pocit, skutočne cítim, ako sú nechty vyživené a kožtička mäkšia a krajšia, zahojená, v prípade, že mám zatrhnuté miesta. Obsahuje olej z kukuričných klíčkov a nechtíkový extrakt. Taktiež sa tam nájde pantenol a vitamín E a C.

3. Oriflame, North for men krém na ruky
Ako z názvu vyplýva, je to krém na ruky pre mužov. Nepoužívam ho ja, ale priateľ, zarytý odporca dostávania kozmetiky na akýkoľvek sviatok, ale ja som ho predsa len na meniny obdarovala týmto krémom a čuduj sa svete, on sa s ním krémuje, dokonca mi ho sám vychválil. Kúpila som mu ho, lebo sa stále krémoval u mňa doma a sťažoval sa na zničené ruky, ale presvedčene tvrdil, že jemu krém netreba, lebo nechce voniať žensky. Tak som zháňala krém s "direk" pánskou vôňou. A neverila som, že to bude také ťažké. A ejha, ono v Oriflame majú takú raritu :) Ale späť ku krému, že vraj mu pomohol, keď mal dosť zničené ruky po nejakej robotke v garáži. Smola je, že tento krém sa už len dopredáva, tak šupšup, informovať sa o dostupnosti a za tuším nejakých 2,50€ môže byť aj váš(ho chlapa).

4. Essence 24h krém na ruky, vanilla apple pie
Essence krémy som mala vždy rada. Tie ich vône! Lenže mi po čase nestačili, lebo mi vlastne nestačilo už nič, okrem Flexitolu a modrej Indulony. Na tom by ale nič nebolo, lenže som si ho minule natrela na chrbáty rúk a o pár hodín som ich mala posiate drobnými bodkami, akoby vyrážkami. Už mám strach ho používať, po záruke nie je a neriskujem rozšírenie tejto nepeknej reakcie. Takže po žiadnom akokoľvek lákavo voňajúcom kréme už nesiahnem, aj keď viem, ako ma to bude mrzieť pred Vianocami, keď zas vyjdu so svojou super limitkou :-/

Čim z kozmetiky ste sa sklamali vy a čo vás prekvapilo?

7 komentárov:

  1. Sudocrem používam na akné už dlho, ale nie každý deň. Natieram ho vždy len lokálne na noc.. Ale fakt to pomáha :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten vonavy krem od Essence som raz kupila, pretoze som sa ocitla v jednom meste, kde bolo treba chodit v treskucej zime po vonku a potrebovala som nejake mazadlo... Mna po nom stipali ruky"Ani som ho nakoniec nedopouzivala.
    Inac chystam clanok v podobnom duchu uz coskoro, najviac ma nastvalo, ze do novej verzie mojej oblubenej pletovej vody nadrbali riadnu davku alkoholu :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o pleťových vodách chcem napísať aj ja a tiež to nebude pozitívne :D

      Odstrániť
  3. To s tým priateľom poznám, ale krém na ruky musí byť :D Hlavne, že na čo by jemu bola kozmetika, však? :)
    Pekný post i blog :)


    Zuzana
    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme, na čo je im kozmetika? :D hlavne, že si u mňa obľúbil aj neem masku na čierne bodky, ale vlastnú nechce

      Odstrániť
  4. mna asi zrovna ten sudocream sklamal, snazila som sa vsugerovat si, ze mi pomaha, ale pre mna proste nie je..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemôže všetko vyhovovať každému. dlhodobo by som ho nepoužívala ani ja, ale za noc mi celkom pomohol. :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers