7. 6. 2013

Záhradkárčenie s Essence

Alebo ako som neodolala LIP CREAM-u z aktuálnej limitky od Essence Guerilla gardening, ktorá sa nesie vo výraznej ružovej a zelenej farbe.
Vybrala som si ružový "matný lesk" či krémový rúž alebo ako tento počin vlastne nazvať. Odtieň nesie názov Mission flower 01. Druhý, oranžovo/červený ma veľmi nezaujal, pretože to nie je farba, ktorá by sa ku mne tak celkom hodila.
Čakala som osmičkový aplikátor ako v leskoch Stay with me!, ale čakal ma celkom obyčajný, jemný, chlpatý a nijak zvláštne tvarovaný aplikátor.
Farba je dosť výrazná ružová s fialovým podtónom, ale nie zas neónová, ako by sa mohlo spočiatku zdať.
Pri prvom nanášaní som mala zvláštny suchý pocit, akoby som si ani nič na pery nenatierala, no na moje prekvapenie tento krém pery nevysušuje a sú vláčne.
Obsah 4 ml a cena 2,19€.

Tak ako sa vám pozdáva? Lebo ja od utorka nemám na perách nič iné :)

23 komentárov:

  1. Veľmi Ti pristane!!! Ja som ich pozerala v DM, len mám podobný rúž ako je farba toho "mazadla" tak som to tam nechala. A tá červená nie je zlá, ale brala by som tmavšiu. Lebo aj taký červený rúž mám =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja až keď uvidím recenziu na to červené mazadlo, tak sa rozhodnem, či ho chcem :)

      Odstrániť
  2. pekne ti to tu sfarebnelo :) farba krasna a velmi ti pristane..dnes som pozerala limitku a na prvy pohlad ma nic neuputalo, ale ako vidim na perach ten ruzo lesk tak uvazujem :)nad kupou ..musim sa pozriet do kufra, ci taku farbu uz nemam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mňa to neupútalo na prvý pohľad, pod tými vysvietenými regálmi to vyzeralo ako neónka, ale riskla som to a urobila som dobre!

      Odstrániť
  3. Juuj taketo farbicky poslednu dobu velmi mozem krasny lesk si si vybrala musim uznat!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už ľutujem, že som nevzala dva! ktovie, či sa ešte niekde jeden zvýši, aby som spravila zásoby

      Odstrániť
  4. ja som nebola v dm-ke uz tak dlhoo, tak vobec neviem ake su aktualne limitky a podobne, asi tam zajtra zajdem, pretože vyzera užasne,farba sa mi velmi pači a tebe neskutočne pristane :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. celú limitku môžeš vidieť tu:
      https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/375066_583058275060714_574764983_n.jpg

      snáď si niečo vyberieš :)

      Odstrániť
  5. Aj ja ho mám a rada použíam :) v tenučkej vrstve vyzerá celkom prirodzene. Ale tá vôňa! na zjedenie, len sa neviem rozhodnúť, či mi viac pripomína vaječný likér alebo vanilkovú zmrzlinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, veď ja som celkom zabudla popísať tú vôňu!!! tá je báječná a viem, že je to niečo, čo poznám, len neviem čo presne :D
      možno to bude zmrzlina z vaječného likéru :)

      Odstrániť
  6. Krásny! Tuším sa aj ja pôjdem pozrieť, či ho u nás nemajú :) A tebe aj veľmi svedčí, na poslednej fotke si nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Strašne sa mi páči ten matný efekt! Essencové limitky mám veľmi rada :)A táto farba ti robí super kontrast k očiam :) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tento "počin" je vážně skvělý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzerá vážne úžasne :) a krásny nový dizajn blogu :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. presne tento odtieň na perách mám ja najradšej! vyzerá úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten istý mám aj ja a na mne je nejaký oveľa výraznejší..je možné že farbu zožral foťák..a veľmi ti pristane..bežne ťa vidím s neutrálnymi farbami , čo je škoda...mladé sme len raz, tak kedy ak nie teraz si môžeme dovoliť výstrelky? Tento ani nie je nejaký extrémne kričiaci a už aj tak žiariš ! :)
    Marry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, je ešte o čosi výraznejší, ale zas nie až tak :)
      PS: radšej si pospím, než by som sa mala do školy poriadne namaľovať :D ale beriem si tvoje slová k srdcu a budem sa snažiť žiariť častejšie ;)

      Odstrániť
    2. Šak to je presne to, že ty si ten typ, ktorej stačí špirála a výrazný rúž a si top..kiežby ja som bola ten typ :D

      Odstrániť
    3. oj, to sa dobre čítajú také lichôtky :D
      a nekecaj, ja zas závidím tebe :P

      Odstrániť
  12. Jeej, tak toto vyzerá naozaj pekne! Asi si aj kúpim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. myslím, že táto farba ti neskutočne pristane, pani lekárnička! ja som v dm-ke teraz nebola, tak ani neviem, že už je nová,kedže doteraz tam mali toho oz-a.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jeeej, aj ja chcem taký rúž či čo to je... škoda, že u nás dopĺňajú tovar v dm-ke raz za 100rokov :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers