11. 6. 2013

TAG: nežijem len makeupom

Asi vás tieto tagy už nebavia, alebo ich obchádzate ako ja... kým som zo zvedavosti neklikla u Keši na tento tag, že o čom to vlastne je (a ejha, ona ma označila :)) no a povedala som si, že zas taký zlý tag to nie je, lebo ja som tvor zvedavý a rada si prečítam o druhých niečo z ich súkromia :) Takže teraz sa dozviete niečo vy o mne (ak som toho ešte neprezradila dosť).

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál? Takmer vôbec nesledujem televíziu. Len keď idem okolo obývačky a zastavím sa na pokec, tak omrknem asi 2 minúty z Paneláku a to je všetko. Pred 5 rokmi som intenzívne sledovala americké reality show ako Miami Ink, lebo sme konečne mali na výber viac ako 5 programov :) Celkom mi to pomohlo pri maturite z angličtiny, ale po nástupe na VŠ som telku pozerala stále menej a menej až som ju vymenila za online seriál The Big Bang Theory.

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
Keď som mala 15-16, mamka mi s hnevom vravela, že sa nikdy nenaučím variť a aha, začala som obyčajnou bublaninou a už nemám problém takmer s ničím. Najviac som bola donútená variť v podnájme, keďže som začala študovať a nechcela som byť na strave z jedálne. Podľa receptu by som zvládla asi čokoľvek :D Fandím si, no... Len by som asi nikdy nestvorila poschodové torty a ani so zákuskami sa mi nechce babrať, ešteže existujú muffiny :) A raz mi nevyšlo stratené vajce a odvtedy som ho neskúšala a ani nemienim, takže to je moja slabá kuchárska stránka. Moje naj jedlo je každú chvíľu niečo iné, lebo aj chute sa mi akosi menia, raz to bolo rizoto, potom pizza a teraz asi steak s grilovanou zeleninou. Dezert Smotanový sen z Aidy :D Alebo aj ich banány v čokoláde.

3. Vysněné povolání?
Vysnené bolo archeologička. Zameraná na Egypt. Potom veterinárka, ako všetky deti. Potom učiteľka dejepisu. Potom psychologička, dlho predlho, aj som mala maturovať z náuky o spoločnosti a z biológie, kým ma v poslednej chvíli pár ľudí nezačalo presviedčať, že mám na viac (bez urážky, psychologičky). Tak som chvíľu uvažovala o medicíne, ale nakoniec s vidinou ľahšieho štúdia (HAHAHAHA) som si vybrala farmáciu. Takže mojim snom je aktuálne stať sa magistrou, a neskôr sa uvidí, či ostanem v lekárni, alebo nájdem svoje poslanie inde (klinický farmaceut? maybe)

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět? Hovorím po anglicky, nemčinu by som si musela zopakovať, ale nerobila mi nikdy extrémny problém, začala som sa dávnejšie učiť sama doma po rusky, rada by som to dotiahla na vysokú úroveň a možno aj španielčina by ma zlákala. Ak by som mala čas.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
Závisí, v akom obchode sa nachádzam :D Ak potraviny, tak si odnesiem v košíku ľadové gaštany v bielej čokoláde, ak trebárs v Auparku, tak odchádzam s tričkom z výpredaja, ale špecialitou u mňa je spodné prádlo :) Akurát, že v poslednom čase sa mi takmer nič nepáči.

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Bolo to aj horšie, ale ako čašníčka som si nejak zvykla na časté zoznamovanie sa s ľuďmi alebo na kratší pokec s neznámymi zákazníkmi. Som introvert, ešte k tomu hanblivý, takže nie som ten typ človeka, čo príde do nového prostredia, vystrie ruku smerom k niekomu a predstaví sa. Musím sa najprv oťukať, ale po čase sa stane, že sa mi huba nezastaví :D

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Čítačka kníh nie je pre mňa. Dosť mi stačia PDF-ka, z ktorých sa učím do školy. Radšej si oddýchnem listovaním v ozajstnej knihe a že som ich prečítala! Naučila som sa čítať v 4 rokoch vďaka relácii Koleso šťastia, kde ľudia nahlas tipovali písmenká a potom ich otáčali na veľkej tabuli, takže čítanie a písanie v jednom mi šlo už v škôle. Zo škôlky som šla s rodičmi rovno do knižnice a stále som čosi čítala. A stále čítam vo voľnom čase.

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Najhoršia? Neviem ako ma vnímajú ostatní, ale mala by som byť viac priebojná, viac drzá, asertívna a sebavedomá. Najlepšou vlastnosťou je asi moja dobrosrdečnosť :D Dúfam, teda. Nikdy nikomu nechcem zle, neviem ľuďom ublížiť, neviem ich odmietnuť, museli by ma fakt naštvať alebo sklamať.

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Diskotéka? Čo je to? Ale vážne. Bola som na nejakých, ale porátala by som to na prstoch dvoch rúk. Asi som častejšie na diskotéke v dedine pracovala vo výčape ako sa zabávala. Od 15 do 17 som mala isté búrlivé obdobie, každý víkend vonku, ale poučila som sa a tvrdý alkohol neznesiem. S tým sa zmenilo aj moje vysedávanie po baroch a preferujem večer strávený vo dvojici alebo ešte nejaké to "dvojité rande".

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
Júúj, tak ja by som určite odušu orbitrekovala a cvičila s kettlebellom alebo išla do fitka podvíhať nejaké to závažie. Ďalej by som sa pustila do čítania kníh, šla by som si zdvihnúť adrenalín do lesa (vyšliapem na bicykli na koniec panelovej cesty a potom sa spustím dolu tým kopcom s minimálnym využitím bŕzd :)), častejšie by som brávala svojho adoptovaného havina na prechádzky.

Máte na mňa iné otázky "na telo"? Sem s nimi :)

13 komentárov:

  1. kde je kreslenie? narazam na bod 10 :)

    btw, uvitala by som dake nove kresby - fakt sa na ne dore pozera ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne, kreslenie :D aj by som na to zabudla :) hej hej, bolo by aj to :)

      Odstrániť
  2. Psychologičky sa neurážajú. Nemáme všetci hlavu na vzorce. Ten, kto ju má, by ju určite mal využiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ja vzorce strašne nemám rada a aj chémiu som celú strednú flákala s tým, že mi ju nebude treba :D

      Odstrániť
  3. Aj ja som bola označená..je to fakt celkom milý tag na spoznanie ostatných...tú šestku máme spoločnú:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ale vidíš.. k blogovaniu sme sa napriek hanblivosti dokopali :)

      Odstrániť
  4. Prišlo mi, že tento TAG je teraz na každom blogu a tiež ma to odrádzalo od čítania ďalších. ALE :D rovnako aj mňa Keša označila a keď som si teraz prečítala vaše, vôbec mi nepríde taký odveci a asi ho tiež urobím. Trošku vtipne sa mi čítalo, keď som si v hlave "hovorila" otázku po česky a odpoveď po slovensky, ale aj tak to bolo príjemné čítanie. Vyzerá to tak,že máme veľa spoločného, vrátane povahy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) rada si prečítam aj tvoje odpovede a otázky po slovensky (?)
      :D

      Odstrániť
  5. Ten TAG je naozaj všade a už ho väčšinou ani nečítam, ale všimla som si, že takmer všetky blogerky nepozerajú televízor a vedia úúúžasne variť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa to nie je žiadna póza, telku jednoducho nepozerám, lebo tam niet na čo pozerať a štvrtý rok som v podnájme bez telky a odvykla som si od nej. čo sa týka varenia, nepovedala som, že varím úžasne :D akurát že variť a piecť viem. myslím, že na tom nie je nič extra, veď väčšina ľudí variť vie, tak prečo nie aj blogerky?

      Odstrániť
  6. už som sa zľakla, že medzi blogerkami nie je ďalší introvert:), všade som len čítala, že sa všetci ľahko zoznamujú až som si pripadala ako odľud:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sme už s elou 3 :D ale za to nám to ako introvertom ide, ukazovať sa na blogu, nie? :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers