12. 6. 2013

Pupa lak + minisúťaž

Po zvládnutej skúške z lekárenstva som si spravila radosť ďalším lakom na nechty. Pôvodne som nechcela, ale šla som okolo Pupy a... čo budem vysvetľovať :D Do očí mi udrel lak, ktorý som videla na Nails-maniac blogu a ktorý som proste musela mať (určite si mrknite fotky aj tam, ja neviem laky dôveryhodne zachytiť :))! Minulý rok to bola letná limitka, ale našťastie toho krásavca zaradili do stáleho sortimentu, Uf!
 V tieni.

 Modrá sa ukazuje len ak mám nechty smerom nadol.
 No. 730
  
Na priamom slniečku je takýto nádherne extrémne trblietavý!

Kryje vynikajúco v jedinej vrstve, štetček je klasický, nerozstrapkaný, farba sa nanáša rovnomerne, je tekutejšia ale pracuje sa s ním veľmi dobre. Za 5ml dáte 3,90€.

No a ešte by som rada obdarovala jedného/jednu z vás týmito vzorkami prevažne La roche posay (+ alga san, babé a i.), s ktorými si prídu na svoje majitelia problematickej ale aj citlivej pokožky. 
Stačí mi napísať vašu emailovú adresu. Nič viac.
Končíme presne o 14 dní, 26.6.2013 (pre SR a ČR, ako inak).

31 komentárov:

  1. Veľmi pekný lak:) LRP mám rada tak sa zapojím...:)
    petush.book@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sestra ma problematicku plet a este neskušala nič od LRP.
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten je krásny! Keď pôjdem okolo Pupy, tuším tam tiež namrknem... :D

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kristina.jasenovcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lak vypadá dobře :)
    zkusím štěstí
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pastierovad@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zkusím paní štěstěnu :-)
    deenov@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaujímavý lak....asi by som nešla presne do tentej farby, ale páči sa mi aký je extra trblietavý..aj ja mám práve na nechtíkoch PUPU, ten praskací;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zapojim sa :) lenka.cerinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to zkusím, asi se mi stejně nepodaří vyhrát, ale za zkoušku nic nedám :)
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. od nich som skúšala, síce tiež len vzorčeky ale je to dobrá značka, tonkissfu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ouuu LRP som ešte nemala....:))) a hlavne táto rada je pre mna ako stvorená, bola by som rada!! a lak je super ako všetky laky od pupy...hlavne ich odolnosť na nechtoch, len doporucujem:))
    slavka.divinecova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vau, tolko vzoriek :)
    labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers