22. 6. 2013

Predsvadobné prípravy

Názov je asi pomerne zavádzajúci. Nevydávam sa, ani nie som zasnúbená, ani eM sa nevydáva (ale zasnúbená je, to je fakt...). eM sa ale dnes v tejto úchvatnej horúčave zúčastní jednej svadby.

Požiadavka na líčenie bola prostá- trblietky Essence a trsy. Tentoraz som jej lepila dvojaké, LONG 12 mm na vonkajšiu polovicu oka a nahusto, do vnútornej polovice viečka už len poredšie MEDIUM 10 mm. Linku som už radšej vynechala, aby som nedajbože neodlepila trsy alebo ich nepopresúvala po viečku (kto lepí, ten vie).
ten napadaný tieň sa nedal odstrániť, ale aj tak to veľmi nevidieť, len na fotke
Líčenie som začala bázou Rimmel, aby sa v tých 30°C hneď všetko neroztieklo. Štetcom na makeup som sa ho snažila čo najlepšie zapracovať do pokožky (tekutý Rimmel Match perfection). Naniesla som strieborný tieň z Pupa 4eyes palety na bázu pod pigmenty Essence. Na pohyblivé viečko som ho poriadne popritláčala štetcom, potom som ho už len roztierala do stratena až pod obočie. Dokreslila som obočie setom na úpravu obočia Essence, potom znova jemne naniesla bázu pod pigmenty a štetcom popritláčala na pohyblivé viečko (hlavne do jeho stredu, od neho už len dostratena do strán) pigmenty Broadway starlet, alias trblietky. Následne som hubkou naniesla púder NYC a zároveň odstránila trblietky napadané na lícach. Na spodné viečko som na tenko naniesla tmavší sivý tieň zo smokey eyes setu od Essence a riasenku Diego dalla palma- Prima visione len na spodné mihalnice. Ešte lícenka LOVE - Hugs & kisses od Essence a nejaká vzorka rúžu z Oriflame.
škoda že sa na fotkách trblietky netrbliecu, ale vyzerajú ako tmavé bodky
Moža? :D

9 komentárov:

  1. ja som bola ako host na svadbe vcera, skoro som umrela. Nenormalna horucava!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Popravdě by mi k tobě sedělo něco jiného, tmavší líčení i tmavší obleček. Ale i tak je to pěkné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie som ja, ale sestra :) tmavé líčenie nechcela a myslím, že sa na leto ani veľmi nehodí.

      Odstrániť
    2. Jéje, nikde jsem si tam oho nevšimla, tak o se omlouvám :-)

      Odstrániť
    3. nič sa nestalo, je to bežné, aj v reály si nás ľudia pletú :)

      Odstrániť
  3. Pekne si jej tie trsy nalepila :) Inak to slovo moža :DD prvýkrát som to počula asi pred 2-3 mesiacmi od jedného kamaráta, ktorý je - ako inak, z Košíc :D Strašne vtipné mi to príde :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja netuším, odkiaľ to pochádza, ale priateľ to začal používať dávnejšie, tak som to pochytila :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers