1. 6. 2013

Oriflame katalóg 9

celý katalóg TU
 Tropická kolekcia- taška, peňaženka a zrkadielko.
 Žeňšeň + figy. Mňam!
 Som zvedavá na túto vôňu. Flakón vyzerá dobre a ich posledná vôňa Vivacity je úplne báječná, tak sa nechám prekvapiť.
 Trojfázové rúže sa rozšírili o nové odtiene a 3D verziu pre plnšie pery. Na toto ma nenalákajú, ale je pravdou, že tieto rúže sú príjemné, ošetrujúce vďaka balzamu.
 Krémy proti pigmentovým škvrnám sú späť aj s vyšším obsahom antioxidantov.
 A tiež aj kolekcia krémov proti prvým vráskam. Síce 30+, ale dosť ma lákajú. Čo som rozdala vzorky krémov vynovenej rady Optimals, všetci si to chvália o čom svedčia aj niektoré už vypredané krémy!!!

 Not bad.
 Activelle s novou vôňou- bavlna.
Gélová očná linka + štetec k tomu v cene, celkom výhodné, ale počkám si na recenzie, ako je to s kvalitou, keďže Avon dosť sklamal gélovými linkami.

Zaujalo vás niečo?

5 komentárov:

  1. Mně se strašně líbí to zrcátko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už mam objednanú jednu toaletku na meniny :) Od oriflame som este ziadnu nemala tak som nato zvedava:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Linku som skúšala, podľa mňa by mohla byť aj čiernejšia a dosť ľahko sa rozmazávala. Takže na mňa veľmi dobre nezapôsobila :( Aj keď balenie je menšie ako majú napríklad gélovky od Catrice, čo je podľa mňa výhoda. Človek to má aspoň šancu spotrebovať.
    Veľmi mi ale voňal nový Activelle, naozaj jemná vôňa čistoty.Zatiaľ som s ich guľôčkovými antiperspirantmi nadmieru spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak teda nič :) aspoň sa tej linke vyvarujem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mna nezaujalo nič, snažím sa už predchádzať akémukoľvek pozeraniu katalógov, lebo človek častokrát podľahne a kúpi aj to, čo nepotrebuje, akurát by ma zaujímalo, či je vôbec ten štetec k tým linkam dobrý:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers