28. 6. 2013

New in

V utorok som prišla sklamaná domov po neúspešnej skúške (ono by sa to ľahšie preživalo, keby bola posledná, ale mňa ešte stále jedna čaká!, teda už dve), hnusné počasie, nálada v p*deli, únava, bolesť hlavy, v noci pred skúškou som nemohla spať kvôli bolestiam ruky a dusnu, takže keď som došla domov, zapla rutinne gmail a prečítala si správu od tuttobene, že som u nej vyhrala GA, hneď mi bolo lepšie :) Keď som si spätne pozrela na jej blogu, že o čo sa to vlastne hralo (nie, fakt už nemám v tej kope prehľad), tak som sa potešila 100násobne, lebo- viac vám povedia obrázky.
Už len podotknem, že za 3 dni som mala z ČR balíček krásne zabalený doma.
Ďakujem!

 Estee Lauder tiene na oči, vzorky vôní Escada Desire me (juuj, tú milujem už zopár rokov, ale nikdy som ju nevlastnila), Emanuel Ungaro Apparition, Clinique bronzer, Antonio Banderas Spirit for woman, Astor lip tint a Missha Brown rice powder wash.
 Štvorica príjemných, jemných tieňov na bežné nosenie, od bielej cez ružové až po ružovohnedú.
Hlava- kvet pomarančovníka, slivka, ovocné tóny
Srdce- pivonka, kosatec, frézia
Základ- kadidlo, santalové drevo
Niečo mi silne pripomínala až jedna pani/slečna na parfums napísala, že je podobná Nina Ricci Elixir... to bude ono! Vôňa je fakt sladká, skôr ju využijem v chladnejšom období, ale ozaj pekná. Flakón mi pripomína Dior Idylle.

Čo naposledy zdvihlo náladu vám?

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem :) už len výhra Kivvi u teba mi chýba k dokonalému pocitu šťastia :D

      Odstrániť
  2. wou, super vyhra - hlavne tie tiene by som hned brala ;)

    mne dvihla naladu vcera kadernicka - tak sa jej pacila moja hriva, ze ma chce nalicit, nastylovat a pouzit na reklamu jej salonu. taky naval sebavedomia som uz dlho nezazila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to poteší každú ženu :) dúfam, že si súhlasila

      Odstrániť
  3. Gratulujem! Mala si to krasne zabalene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekná výhra :) veľa šťastia pri poslednej skúške :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak to gratuluju :)) musela to být super překvápko :))
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers