19. 6. 2013

Mirage Daydream

Keď bola v neviemktorom katalógu akcia na novinku medzi voňavôčkami (nakúpte za 15€ či 30€ a môžete získať vôňu za 8,90€/50ml), neodolala som a objednala som si ju. V katalógu na navoňanej strane sa zdala byť fajn, tak prečo nie? Aj keď katalógovým vôňam veľmi neholdujem, či už ide o Avon alebo Oriflame alebo čokoľvek iné.
 Vôňa má nádhernú papierovú krabičku, takú jarnú, nežnú, romantickú, v ružovozelenej farbe s kvetmi a motýľmi.
 Musela som si ju zvečniť z každej strany, lebo je skutočne vydarená.
 Vôňa má teda 50ml, ako som spomínala a nezvyčajné zloženie. Tóny gaštanov, vanilky a cédrového dreva nás vraj zavedú do sveta snov, kúziel a túžob. K samotnej vôni. Je sladká. Tak zvláštne sladká. Ako vanilka s čímsi rušivým, drevitým/korenistým, čo ju síce nezjemňuje, ale dodáva jej zvláštnosť. A i keď sa mi zdala byť ťažká, opak je pravdou. Nestane sa nič, ak sa touto vôňou oblejete. Je úplne ľahká. Zlé jazyky tvrdia, že krátko vydrží, ale viete ako to je.. kým vy sa už dávno necítite, ostatní okolo vás tú vôňu ešte stále vnímajú.
Flakón je šikovný, taký do ruky. Ružové mliečne ale priehľadné sklo, prechádza od tmavoružovej na dne k svetloružovej pri vrchnáčiku. Mínusom je, že tá pumpička strieka akési veľké množstvo vône, na druhej strane však musím podotknúť, že je aj tak treba si tej vône strieknúť viac. Len ten mokrý pocit na začiatku môže prekvapiť :)
oriflame.sk
Máte ju doma, máte vzorku? Ako sa vám páči v porovnaní s klasickou zelenou Mirage?

5 komentárov:

  1. Ten obal je naozaj krásny. Zelenú máme doma,ale tá je strašne ťažká:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím. je zaujímavá, ale veľmi veľmi silná

      Odstrániť
  2. Vyzerá dobre :) Milujem vanilkové vône

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu mám :) Je nádherná, milujem tu vôňu, mám už druhý flakónik :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) hihi, vidím aj aktuálny článok na tvojom blogu :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers