18. 6. 2013

Mary Kay po druhýkrát

Minule som si od kamarátky okrem minerálneho makeupu na skúšku odniesla domov vyskúšať aj TimeWise® mikrodermálnu sadu po tom, čo sme si navzájom posťažovali na vyrážky a iné "neduhy" rašiace na pleti počas skúškového, kedy stres zaháňame čokoládou a orieškami :)
 Sada obsahuje dva kroky, ktoré sa dajú zakúpiť aj samostatne, ale ako to býva, sada vychádza lacnejšie. Pozostáva z dvoch krokov.

1. fáza: Intenzívny peeling (57 g/ 48€) 
Citujem zo stránky MK:
Je intenzívny omladzujúci peelingový krém, ktorý je zložený z rovnakých kryštálov oxidu hlinitého ako používajú i dermatológovia. Tieto kryštály okamžite odstraňujú odumreté pleťové bunky a vyhladzujú pleť. Tento proces obnovuje a rozjasňuje pleť a dodáva jej zdravý vzhľad.

Čo na to ja: citlivej pleti by dosť drsný peeling nemusel veľmi "voňať", ale pre mňa to bol zážitok. Nanáša sa na vyčistenú a ešte vlhkú pleť a masírujete až kým sa dá. Výsledkom je pleť hebučká ako detská prdelka. Zaručene vec, ktorú raz chcem mať doma až do konca života.
 2. fáza: Upokojenie a vyhladenie  (29 ml/ 42€) 
Citujem zo stránky MK:
Je výživné sérum s vynikajúcim regeneračným účinkom. Sérum sa ihneď vstrebáva, okamžite zvláčni, upokojí a zjemní pleť. A pripraví ju na ďalší krok Vašej pravidelnej starostlivosti.

Čo na to ja: sérum má okrem iného rozjasňujúci efekt, pretože má taký hmmm... ako to nazvať... opaleskujúci vzhľad a takú zanecháva aj pleť. Zaujímavé bolo, že som po sére nepotrebovala aplikovať ešte krém, pretože mi hydratáciou stačil. A ráno som sa zobudila bez mastného povlaku. Zázrak! Nech žije MK mikrodermabrázia!
Cena celej sady je 73€. Áno, nie je to málo, vysoliť naraz viac peňazí, ale v MK vám pri každom výrobku zaručujú, že vydrží 5-6 mesiacov MINIMÁLNE. Pri takejto sade, ktorá sa isto nepoužíva každý deň (keďže je to peeling!), tak si trúfam povedať, že aj dlhšie. Ako mi vysvetľovali raz na jednom stretnutí, pri výrobkoch Mary Kay si musíte zvyknúť používať menšie množstvá, lebo sú postačujúce. Takže suma sumárum, až taká finančne náročná investícia to nie je. Choďte do nej!

Skúšali ste, máte, poznáte, obdržali ste vzorku?

3 komentáre:

  1. Ja som mala nejaké veci možnosť vyskúšať u poradkyni, páčila sa mi hydratačná maska a make-up. Ale nejako mi trhajú srdce tie sumy. Možno by som zainvestovala, ak by som mala možnosť testovať výrobok nejakú dobu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeden makeup sa mi tiež veľmi páči, tam zvažujem kúpu, lebo zas 17€ nie je taká horibilná suma. ale ten zvyšok je diskutabilný :D na mňa je to zatiaľ priveľa

      Odstrániť
  2. mam a je to moja najoblubenejsia sucast starostlivosti o plet :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers