17. 6. 2013

Mary Kay- minerálny makeup

 Vždy som si chcela vyskúšať minerálny makeup, obzvlášť od tej doby, čo sa moja spolužiačka s dokonalou pleťou porcelánovej bábiky pochválila, že používa len ten :) A tak som si nedávno mohla vyskúšať tento div na vlastnej koži vďaka inej kamarátke- Mary kay-ke.
Odtieň, ktorý mi vybrala, mi sadol perfektne (názov už neviem, ale nie je to podstatné).
 Makeup som si skúsila naostro aj na už nanesený klasický makeup. Na fotke hore mám už niekoľko hodín nanesený Rimmel- Match perfection tekutý makeup, čiže už ako tak z tváre mizne.
Na tejto fotke mám cez Rimmel minerálny makeup MK. Fotka je síce presvetlená, ale môžete si všimnúť jemné prekrytie a zjednotenie farby, vyhladenie hlbokých pórov na líci. Pocitovo je celkom príjemný, nanášanie MK jemnučkým štetcom je jedna radosť.
Ale... krytie samotného minerálneho makeupu ma neuspokojilo. Nemám takú dokonalú pleť, aby som si to mohla dovoliť. Áno, vyzerá veľmi prirodzene, človek ušetrí za púder, vydrží veľmi dlho, zahladí póry, ale tie moje červené vyrážky neskryje. A zas nie je to finančne najmenej náročné kupovať aj tekutý aj minerálny makeup. A vlastne ešte jedna vec mi vadila. Pri nanášaní ma trošku v nose dráždil a semtam som aj kýchla :)

Takže suma sumárum- ak vás netrápia červené či zapálené vyrážky, nepotrpíte si na silnejšie krytie, choďte do minerálnych makeupov. Ja ostanem verná tým klasickým.

Máte tip na minerálny makeup s vysokou krycou schopnosťou?

5 komentárov:

  1. Efekt na fotke sa mi páči, ale mne by ako samotný tiež určite nestačil :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Minerálny makeup mám na zozname vecí, ktoré chcem vyskúšať, ale neviem aká značka by bola na začiatok ideálna. O produktoch MK veľmi prehľad nemám, takže pre mňa prínosný článok :) Nesedela ti ani kombinácia korektor+minerálny makeup ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sedela, ale práve v čase testovania som mala asi jednu vyrážku :D ale keď sa vysypem, taká sranda to nie je a neviem si to celkom dobre predstaviť. hlavne keď sa mi stále spravia chrasty, ktoré sa ťažko prekrývajú čímkoľvek.

      Odstrániť
  3. juuuj, ten stetec jsem dostala od kamaradky jako darek. mam ho uz snad 4 roky a jsem s nim naprosto spokojena, nedam na nej dopustit. pouzivam ho i na Stay matt a je perfektni :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlas. na štetec mám zálusk aj bez tohto makeupu :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers