16. 6. 2013

Laky, laky, laky

alebo Čo zaujímavé som nosila na nechtoch posledné dni a týždne...
Večer s bleskom.

 Keď som sa vás pýtala na dobré laky s dobrou výdržou, keša mi odporúčala Flormary. Najprv som si pomyslela, fajn, ale kde ich zoženiem?? No a potom som náhodou išla so sestričkou do Teta drogérie a ejha, Flormary v obrovskom košíku, 3 rôzne veľkosti, príjemná cena (okolo 2€) a milión farieb. Vzala som si z kolekcie Miracle colors, supershine, Long wear- tmavomodrý lak, vo fľaštičke sa mení na fialovo, ale málokedy je to vidieť. Tak či onak, lak je nádherný, úžasne sa trbliece a lakovanie je čistá sranda. Ak sa vám náhodou trochu otlačí, nie je to vidieť. Ak sa zošúpe, dolakujete a znova vôbec nie je vidieť nijaké úpravy. Tak si ho môžete lakovať donekonečna a tá nová vrstva splynie s pôvodnou, môžete ho teda mať na nechtoch týždne a týždne až kým vás neomrzí :D
 Denné svetlo, bez blesku.
 Denné svetlo, s bleskom.
 A tu je, krásavec. Na dne môžete vidieť trochu tej fialovej.
 Miss sporty, Metal flip collection. Konečne vidieť viac z tej fialovej. Kombinácia so Sin colors trblietkami ho zoženštila, zjemnila. Napokon som si na všetky nechty, nielen na prsteník, dala tie fialovo-zelenkavé trblietky. Asi sa to stalo mojou najmilšou kombináciou.
 A dodávam zrkadlovkové fotky Pupy laku, No. 730.
Stále ma vie uchvátiť tá jeho úžasná premena na všetky možné zelenkavo-zlaté odtiene.
Aké nechty máte práve teraz? (ja Maybelline, MiniColorama- Candy bar)

3 komentáre:

  1. Mám ten fialovo modrý a ještě fialovo zelený a jsou to nejkrásnější laky, jaké jsem kdy viděla

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svetlunko ružové s tmavoružovými koncami :P laky Avon

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers