9. 6. 2013

Incredible incrediball

 Na prvý pohľad ma zaujala (už nie tak) nová riasenka od Miss Sporty, IncrediBall. Ball, pretože umelá kefka je rozdelená akoby na dve časti- jednu klasickú, vypuklú a druhú malú, guľatú, na zachytenie aj tých najmenších rias a pohodlné nalíčenie napr. rias vo vnútornom kútiku.
Dobre sa mi s tou guľkou líčia aj spodné riasy. Nebudem tvrdiť, že sa nezababrem, to môžete vidieť na fotkách, ale aký problém je zobrať vatovú tyčinku a škody razdva napraviť? :)
Môžem povedať, že sa mi s ňou pracuje celkom dobre. Kefka vystavená v obchode nebola, preto to bol pri kúpe trochu risk, ale zas za 2,99€ (a dokonca som pri platení získala ešte 25% zľavu, takže nejakých 2,20€?!) by nebolo až tak čo ľutovať.
 Farba je vcelku výrazná, takže riasy sú aj slušne predĺžené. O objeme sa zas nedá hovoriť, ale chvalabohu! Lebo neviem prečo si výrobcovia riaseniek mýlia objem s nánosom farby a polepením mihalníc. Umelá kefka je už snáď predurčená na to, aby sa s ňou riasy dobre česali a aj keď sa náhodou niečo zlepí, tak sa to slušne napraví prečesaním.
Odvykla som si od cik-cak spôsobu nanášania a preferujem rýchle česanie od korienkov ku končekom.
 Obal je tak trochu šialene oranžový, osobne nie som fanúšikom tejto farby, ale budiš.
 Objem je klasických 8 ml.
Na kefke po vytiahnutí neostáva zbytočná farba, čo je jedno veľké plus.
Inak túto riasenku hodnotím ako neurážajúci priemer, aj keď jej trochu krivdím, lebo na Diego dalla palma- Prima visione sa už žiadna nechytá. Na druhej strane je to príjemné prekvapenie po fiasku s Maybelline- Colossal volume (na pripomenutie - bola maximálne nevýrazná), ktorá sa nespamätala ani po preschnutí a s úľavou, že sa jej zbavím, som ju darovala mamke. 
Ste fanúšikom riaseniek Miss Sporty? Ktorá je vaša obľúbená? A ako ste spokojné s Incrediball, ak ju vlastníte?

7 komentárov:

  1. Ty máš prekrásnu farbu očí!
    Priznám sa, že kozmetike miss sporty až tak neverím (okrem lakov teda), ale táto špirálka nevyzerá zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam momentalne z yves rocher, len hrebienok je tak velky, ze tiez mam po ruke vatovu tycinku, ale vyhovuje mi, ze ma klasicku kefku, ja moc tie plastove nemusim:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa zas nechala predavačkou nahovoriť na pupa špirálku s klasickou kefkou a neviem s tým narábať :D mne vyhovujú viac tie plastové

      Odstrániť
  3. tiež som ju obzerala v dmke,myslím,že boli aj ine farebné balenia,ale zobrala som od essence I love extreme v ružovom balení.Inak mne kolosalky vyhovujú,ale asi je to naozaj,sto ludí,sto chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno boli aj iné farby, ale nie s takouto kefkou :) minule mi kamarátka hovorí, akú strašnú riasenku si kúpila, že ju na nej ani nevidno a dospeli sme k tomu, že to bola colossalka :D

      Odstrániť
  4. ja som nikdy nemala žiadnu riasenku od Miss Sporty...

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers