21. 6. 2013

Ako som ušetrila

Raz sme tak robili s kolegyňou v lekárni poriadok, lebo tie nové veci na voľný predaj už pomaly nebolo kam ukladať. Došlo na krabicu od La roche- posay s letákmi, brožúrkami, kartičkami a vzorkami Effaclar duo krému, ktorá sa nemestí k ostatným vzorkám, tak to zavadzia na stole. "Vyhoď to celé", zaznelo. No určite :D Vzorečky som vybrala a zvyšok poletel do koša.
takto to začalo
Doma som pekne vyčistila 100 ml téglik od Nivey soft, ktorú som práve domíňala a pekne vypučila obsah všetkých vzoriek do téglika. Rovných 100 ml vážení, z 2 ml vzoriek! Až ma ruky zaboleli.
neverila som, že je ich až toľko... 50 vzoriek!
Mimochodom, cena jedného 40 ml krému LRP Effaclar duo sa pohybuje na internete od 11 do 16 €! A 100 ml = dve a pol balenia. Tomu sa hovorí šetrenie.
môj nový krém na tvár- na nedokonalosti pleti, rozšírené, upchaté póry :)
Aké ponaučenie z toho plynie? V lekárni si pýtajte vzorky. Ak si ich nepobrali domov zamestnanci, tak tam sú. Väčšinou sa nevykladajú na oči, lebo by si ich v hojnom množstve zobrali chamtivci a skutočným záujemcom by neostalo nič.

Ak si o vzorky chcete zahrať, nech sa páči, viac na tomto odkaze! :)

16 komentárov:

  1. Ahoj Ninuš, nechcem ťa strašiť, ale toto som presne aj ja raz urobila a do mesiaca to bolo pokazené a smrdelo to. Pričom tie, čo ostali vo vzorkových obaloch boli dobré ešte aj rok potom:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žeby mi to nejak vadilo :) uvidíme, čo s tým bude

      Odstrániť
    2. Mne to bolo vtedy dosť ľúto, najmä po tej hodine strávenej vytláčaním vzoriek:D Asi sa ten obsah krémov nejako moc prevzdušnil tým vytláčaním, neviem si to inak moc predstaviť, prečo by sa to kazilo....ale som mala nedokonale vyčistený obal...aj to je možné

      Odstrániť
    3. nie baby, nemate pravdu. je to tym, ze do vzoriek sa nedavaju konzervanty a latky zabranujuce pokazeniu. skratka vzorky su o tieto latky ochudobnene, pretoze ich tam netreba. vzorku totiz raz pouzijete a obal vyhodite, nepchate tam neustale prsty, neotvarate ich a nevystavujete znova a znova vzduchu a bakteriam atd. takze aj ak sa ti to viditelne nepokazi, mozu v tom byt byt bakterie a iny bordel a mozes z toho mat kozne problemy. takze nabuduce odpotucam bud nechat vo vzorkach a pouzivat normalne kazdy den si jednu otvorit, alebo... rozdat citatelom v giveaway:D

      Odstrániť
    4. a inak otazka mozno na vedenie lekarni. nie je lepsie aby si to pobrali chamtivci a ludia co na cele balenie nemaju ako ked sa to vyhodi?

      Odstrániť
    5. mne sa to nepozdáva. krém bez konzervantov vo vzorke by už nebol tým istým krémom v plnom balení. veď niektoré značky sa chvália práve tým, že nedávajú konzervačné látky a tým pádom sú menej dráždivé a neviem aké ešte. tak by si človek skúsil vzorku, povedal by si že je to super, kúpi si plné balenie a nastane nejaká nežiaduca reakcia... alebo som len taká naivná, že si myslím, že je to takto :)

      Odstrániť
    6. a zabudla som k druhému komentáru- čo ak príde zákazník, ktorý má vážny záujem a už mu nie je čo ponúknuť? prepáčte, vzorky sa rozchytali okamžite? závisí od konkrétnych zamestnancov, čo s tým spravia. nehovorím, ja mám vzorky poruke a ak vidím niekoho známeho alebo vážneho záujemcu, tak mu ich dám, ale napr. magister ako chlap veľmi do kozmetiky nechodí a určite nerozdáva vzorky so slovami, je to vynikajúce na čierne bodky, skúste si, ja som s tým spokojný :D

      Odstrániť
  2. Ty jo, je mi trapný jít do lékárny a zeptat se, jestli mi daj nějaký vzorky něčeho... .D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie tak okato :D povypytuj sa na kozmetiku, čo tam majú, či je to dobré, či náhodou nemajú vzorky, aby si si poriadne mohla rozmyslieť kúpu tých drahších vecí :D

      Odstrániť
  3. dufam, ze sa ti to nepokazi.. inak si pekne usetrila.. :)

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ms este o dtejt o znacky vyskusane aj nieco ine? Ja som este nic nemala tak budem rada ak mi nieco odporucis:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sestra skúša telové mlieka Lipikar na veľmi suchú pokožku, ona sa strašne škriabe na nohách, po holení dvojnásobne. ja zas testujem Effaclar gel moussant purifiant na čistenie "Oily sensitive skin" (presne ako pre mňa) a musím povedať, že ten smrad stojí za to prekonať, lebo ma ako jeden z veeeeľmi mála gélov nevysušuje ani trošičku a pritom výborne čistí :) musím povedať, že bioderma má vážnu konkurenciu (aj keď ani na tú nedám dopustiť :))

      Odstrániť
  5. A čo teraz dáte tým zákazníkom, keď si si to pobrala domov? Jasné, že v lekárni nikdy žiadne vzorky nemajú, keď si to zamestnanci berú domov! Otrasné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. môžeš sa prísť pozrieť, že je ich tam ešte raz toľko... nie som až taký syslík, čo chce všetko pre seba :)

      Odstrániť
  6. Závisí aj od lekární a od farmaceutky. Ak idem do lekárne kúpiť nejakú kozmetiku, tak sa tam nejdem len tak poprechádzať (obzerať ju chodím do DM, fann). Zatiaľ čo v jednej lekárni mi neustále tvrdili, že nemajú vzorky (vlastne mi o tej kozmetike nevedela povedať nič podstatné), v druhej lekárni mi ich dali toľko, že som si preberala, ktoré skutočne potrebujema a ktoré nie. O týždeň som si s úsmevom v tejto lekárni kúpila vyskúšaný výrobok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď určite má lekárnik väčší "chašeľ" z toho, keď predá pomerne drahý výrobok na základe spokojnosti so vzorkou, než keď si vzorku natiera sám doma osamote... :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers