11. 5. 2013

Svadobne

Len si tak sedím na Facebooku, keď tu fan stránka Sashe.sk prispeje na nástenku krásnou kolážou venovanou všetkým nevestám. Ja sa síce nechystám pod čepiec, ale musím sa s vami podeliť o fotky nádherných svadobných šiat jednej šikovnej Jarky z AtelierDeCouture.
Moje top 3 vysnívané šaty alias v jednoduchosti je krása:
3. miesto
2. miesto
1. miesto
zdroj: sashe.sk/AtelierDeCouture

Ktoré by ste si vybrali vy? Ste za jednoduchosť alebo snívate o honosných šatách?

Kľudne mi do komentárov priložte odkaz na tie vaše vysnívané :)

9 komentárov:

  1. ty druhé mě zaujaly nejvíc! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny jsou úchvatný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jednoznačne mám najradšej jednoduché oblečenie a volila by som aj jednoduché svadobné šaty.. a a najviac sa mi páčia práve tie na 3. mieste :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takto, že kedy by si sa chcela vydávať...?:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ja mám času dosť :) kľudne aj o 5 rokov a viac.. veď uvidíme, ako sa veci vyvinú :D

      Odstrániť
  5. Tie na prvom obrázku sú krásne :) Ja vôbec neviem aké by som chcela, musia ma len zaujať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. áno v jednoduchosti je veru krása. Predstavy môžu byť, aj ja som pôvodne chcela niečo podobne jednoduché ako máš na obrázkoch. Keď som však podobné šaty skúšala - viselo to na mne a vôbec mi to nepristalo. Nakoniec som si vybrala úplne iné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa páčia najviac tie tretie. Ale nepáčia sa mi vychudnuté modelky, potom si šaty na sebe neviem predstaviť (a to nie som nijak guľatá, len taká normálna, ale zas všetky rebrá mi netrčia)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers