28. 5. 2013

Random X.

 Nájdite živú bytosť.
 Lak z Avonu. Ani zlatá, ani nijaká. Žeby champagne? Každopádne, obsahuje zlaté a strieborné trblietky, ktoré v dvoch vrstvách vytvoria jednoliatu sýtu vrstvu.
A to som mu v prvej vrstve nedávala veľké nádeje. Veď vidíte. 
 Da vinci za 80 centov a Paris z Kiku (239) za euríčko.
 Darček od krstnej mamy :D Z pivného festivalu.
 Lekárenský outfit číslo 2. Nevidno rozdiel medzi predošlou fotkou? Nevadí. To je už môj osud. Neviem prečo som si kedysi predstavovala seba v pozícii lekárničky ako elegantnú dámu v pekných kostýmčekoch a vysokých lodičkách... 
Mimochodom, už som postúpila. Vydávam na recept, blokujem, vyhľadávam potrebné info v pc programe, dokonca som bola schopná poradiť nejakým pacientom aj čo sa týka voľnopredajných produktov. Konečne nezavadziam, ale ešte sa mám čo učiť.
 Po roku som vytiahla lak z Avonu, pretože som zúrila, že nekryje v jednej vrstve. Ani v dvoch tak celkom.
 Ale koniec koncov sa mi páči. Dokonca sa hodí k "novému letnému zostrihu" mojich nechtov (rozumej, sú veľmi krátke).
 Minerálny tienik Mary Kay som vyhrala u Kikuš v jej súťaži, ktorú som vám zdieľala tuším na svojom FB.
 Super kontrastná farba k mojim modrým okáľom. Už sa teším na líčenie s týmto nováčikom.
Plánujem si zaobstarať francúzsku manikúru. Chcem od vás radu- máte skúsenosti s pásikmi a bielym lakom na špičky? Ružový sa využije, aj keby inak celý set stál za figu... ale poprosím tie skúsenosti na BIELY LAK a PÁSIKY. Ďakujem :)

Plus si na vás po skúškach, až bude viac času, chystám  ukázať, čo mám nové v kozmetike, pribudnú recenzie, rozšírená zbierka lakov na nechty, vynikajúci krém na ruky a zas niečo z lekárenského prostredia- na žiadosť Lučiaka určite rozoberiem Inneov a to ostatné na vlasy, nechty a pleť...

17 komentárov:

  1. Super fotky ten prvy lak v 2 vrstvach je krasny taktiez aj tienik mary kay. Presne moj odtien :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasny tienik.Uz sa tesim na ten svoj;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja používam dlhé roky lak na francúzsku od Gabrielly Salvete. mám od nich síce aj taký ružovkastý odtieň, ale priznám sa, že som ho ešte ani raz nepoužila, vždy siahnem po ich top coate alebo po klasickom priesvitnom, nejako zostáva stále v krabičke. mám odskúšané laky na francúzsku od Essence aj Pupy, ale GS je pre mňa top (o čom svedčí, že mám doma 3 fľaštičky :-D ) ak myslíš pásiky tie šablóny, tak tie nepoužívam, pokúsila som sa o to raz, odvtedy tam ležia všetky nedotknuté, nebola som spokojná s výsledkom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm, ostávajú nejaké hrubé prechody po pásikoch, alebo prečo si nebola spokojná? :)

      Odstrániť
    2. jj, zostal tam taký hrb, hoci som ani nenaniesla veľa laku. jednoducho to vyzeralo strašnejšie ako s rozklepanou rukou :-/ časom som ale zmenila nanášanie laku pri robení francúzskej a zaznamenala som zlepšenie, tak už som len cvičila a žiadne pásky mi treba nebolo

      Odstrániť
  4. Tienik je krásny! Inak vždy sa desím, keď náhodou pridáš nejakú fotku na učebnici alebo čo to je :D Si prečítam jeden riadok a trieskam si hlavu, že kam to chcem ísť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som čakala, že kto si to všimne, prečíta a zdesí sa :D nuž, farmakológia, náš základ a biblia :D

      Odstrániť
  5. Tie hypolipidemiká v pozadí sú nádherné ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe :D:D:D mne len buchli tie triacylglyceroly do oka, ďalej som nečitala ani vetu.....hmm dostala si ma teda :D

      Odstrániť
  6. tesim na Inneov :) A pekna lekarnicka je z teba.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta bílá Ti sluší :-)
    Co se nehtů týče, taky by mě zajímaly ty pásky, vždy se mi odlepují a bílá vrstva je vždy moc silná...

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dobre je zakamuflovaný medzi tými plyšakmi, sa skovávaval pred tebou?:), inak teším sa, že si spokojnejšia "v práci", človek to začne hneď inak vnímať, keď sa cíti potrebný!:), ja osobne robím francúzsku momentálne bielym lakom od Pupy, ale tak ako spomínala Suzi, myslím, že ani ten Gabrielle Salvete nie je zlý, zrovna tento týždeň som naň pozerala v drogérke, končeky si robím prúžkami, "bez" nemám odvahu, boli by krivoľaké..

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers