22. 5. 2013

Pripomenutie 300 giveaway!

Už len 20 ľudkov chýba do toho, aby sme mohli žrebovať výhercu mini-vône, masky na tvár, séra na končeky a laku na nechty vo farbe podľa výberu!!!

Tak šupšup, vymyslela som si totiž pre vás novú súťaž, tzv. Pharma- giveaway :)

Cenami budú lekárenské mňamky, zatiaľ sú horúcimi kandidátmi Ružová voda, balíček na opaľovanie Doliva či prospešné vitamínky (napr. na nechty a vlasy)... k tomu mám k dispozícii asi milión vzoriek fajnových krémikov od La roche- posay cez Biodermu a Eucerin až po menej známe (ale nie horšie) značky.

300 GiveAway TU!!!


commons.wikimedia.org 

3 komentáre:

  1. Tvoj blog sledujem pravidelne uz dlhsi cas, ale musim sa priznat, ze som sa nezapojila este do ziadnej z tvojich giveaway. Preco? Lebo mi pridu naozaj ako nahananie sledovatelov. Nechat giveaway bezat aj mesiac len aby si umelo ziskala dalsich citatelov? Kazdemu podla gusta, ale osobne si nemyslim, ze by to malo byt o tom. Jasne, aj my davame ako podmienku sledovanie, lebo chceme, aby cenu dostali nasi pravidelni citatelia, ale aj keby si nas pocas trvania sutaze do svojich sledovanych blogov nepridal ani jeden novy citatel, nevadilo by nam to, lebo by sme vedeli, ze aspon vyhra ten, kto ma nas blog naozaj rad. Nie som hater ani anonym, tak dufam, ze si koment nevysvetlis zle.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som takú "víziu" o zladení ga do 300vky, tak preto tá podmienka. aj tak je mi jasné, že sa polovica nových čitateľov odhlási hneď po vyhlásení výsledkov, čiže ako naháňanie to v žiadnom prípade neberiem.
      skôr mi takto ladené podmienky prídu ako naháňanie skutočných čitateľov. blogov je veľa, nie o každom človek vie, ale ak si všimne súťaž, tak si už aj pozrie blog a možno sa mu naozaj zapáči. taký čitateľ sa neodhlási ani po skončení.
      ďalšiu súťaž chcem usporiadať celkom inak, popravde už ani mňa toto nebaví a chcem odmeniť tých skalných a snaživých

      Odstrániť
    2. ešte by som dodala, že ja skôr nechápem súťaže financované eshopmi, kde sú podmienkami registrácie a odklikávanie niekoľkých FB stránok...
      stále tieto súťaže robím len a len z vlastnej vôle, zo snahy potešiť iných ľudí, lebo aj ja som vždy strašne šťastná, ak niečo vyhrám a hlavne- z vlastných peňazí... čitateľ hore dolu je len takou slabou satisfakciou

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers