26. 5. 2013

Paradisco

Odhlasovali ste si face chart s č. 4- Paradisco.
Naivne som dúfala, že sa výsledok bude aspoň podobať na ksichtík na obrázku od MAC. Nestalo sa. Nemám oči ako tie predlohy. Nemám vydvihnuté vonkajšie kútiky. Nemám úzke oči. Nemám podlhovasté oči. A mám na viečkach záhyby. Takže tak...




 Kameň úrazu- musím rešpektovať tvar svojich oči. Inak by som mala tieň len do polovice viečka a vyzeralo by to hnusne. Skúšala som, verte mi. Musela som si preto dotiahnuť fialovú o čosi vyššie a prestalo sa to podobať.
Ani som to sem nechcela pridať, keďže to má od predlohy ďaleko a robí mi to čínske oči. Ale aspoň je to fajn oživenie, dať si pod obočie namiesto bielej/rozjasňujúcej klasiky niečo farebné- napr. broskyňové, ako v mojom prípade.

10 komentárov:

  1. Mně se to takhle líbí! Tu předlohu bych brala jenom jako návrh, ty sis ji přizpůsobila svým očím a výsledek dopadl na jedničku. Za mě palec hore! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne farby!! Úplne ti to vytvorilo nádherné mačacie oči :) Určite si rob takýto make-up aj naďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to pěkné a moc zajímavé. Náhodou, předlohu jsi splnila skvěle. Zajímalo vby mě, jak to na topbě vypadá, nechceš sem dát dotku celého obličeje? Ať to vypadá škaredě či ne. Mě se moc MAC předlohy líbí, ale problém je prostě v těch tvarech... Mám malé mandlové oči a obličej spíš bacultý a tak bych vypada v těhle návrzích asi dost špatně...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pomýšľala som urobiť fotku polovičky tváre tak ako je to na face-charte, ale neskorá nočná hodina urobila svoje a ja som nakoniec bola rada, že mám vôbec použiteľné fotky oka

      Odstrániť
  4. Práveže úplne super, tá kombinácia farieb ti k oku krásne ide! Takže preč s tým pesimizmom, podarilo sa! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waaau ta posledna fotka je uplne uzasna! Vydarilo sa ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa to taktiež velmi pači, je to super, kombinacia farieb je užasna ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. podľa mňa sa ti to podarilo stvárniť celkom verne:)!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers