3. 5. 2013

Oriflame 8/2013

Katalóg nasledujúcej kampane nájdete na tomto odkaze.

 Neskutočná cena na super trvácny makeup, na ktorý som už robila recenziu. 3,90€ s kúpou výrobkou za 15€. Myslím, že je z čoho vyberať, tak neváhajte.
Takisto, ku kúpe multifunkčného krému s príjemnou vôňou maska na tvár zdarma. Krém má až 150ml, takže na tvár aj na telo postačujúce množstvo.
 Sady Oasis- svieža modrá a orientálna oranžová. Na výber aj ďalšie výrobky, ako sprej na tvár atď.
Na toto sa nenormálne teším! Tie vône budú báječné a výsledky sú zaručené. V sandálikoch vám nohy hanbu neurobia.
Do pozornosti by som dala aj vôňu, ktorá je už k dispozícii aj v aktuálnom katalógu 7. Veľmi sa páči nielen mne, ale aj každému, komu som "natrela" vzorku na ruku. Pre mňa je to niečo ako kombinácia mojich dvoch obľúbených vôní- Lanvin Marry me! a D&G Light blue. V zložení je spomenutý grep, kvety pomarančovníka a vetiver. Aj flakón stojí za to. Určite ju vyskúšajte!

3 komentáre:

  1. noo budem si ho musieť pozrieť teda :))

    pozyvam na naš blog :)) http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa velmi tesim na ten melonovy krem a vyrobky na nohy.Uz sa neviem dockat kedy budem mat katalog doma.Vladka

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers