16. 5. 2013

Na skok

Momentálne som vyťažená, teda pardon, ešte stále to časovo nejak nezvládam, akurát že sa neučím na zápočty, ale na skúšky. Do toho vybavovačky a pravidelné očné vyšetrenia, aaaaach. Ani na napísanie článku nemám čas, tak som aspoň pozhŕňala fotky z posledných týždňov.

Masku, ktorá by mala čistiť póry a úžasne malinovo vonia, som si kúpila v H&M len preto, aby som spravila nákup nad 25€ a chýbalo mi 10 centov do tejto hranice (potom som dostala poukaz v hodnote 7€ na ďalší nákup). Stála len 0,95€ a bola celkom dobrá, ale som na ňu po prvom použití zabudla a zoschla. Vystačila by na také 3-4 aplikácie. Určite skúste :)

 Môže snáď kozmetická blogerka nosiť dennodenne nezaujímavejší makeup? =D 
 
Takéto virgin mojito mi pripravila ex-kolegyňka pri krátkej návšteve v mojom ex-pracovisku... (Áno, oficiálne podaná výpoveď :)) Miešané koktejly sú tam novinkou, ktorej som sa ja ešte ako čašníčka/barmanka nedočkala. Bolo fajnové. Aj tá virgin colada, ktorú som vypila tak rýchlo, že som ju nestihla ani odfotiť.
 Ešte som od nej "vydrankala" náramok a zopár koráliek Vinea :) A čo, že by sa mali dávať zákazníkom pri kúpe Viney... :P
Zaujímalo ma, ako vyzerajú probiotiká zvnútra... lepšie nevedieť.
A ja, keď vymením svoju čiernu čašnícku uniformu za tú bielu, lekárnickú :)
Joujou, snažím sa nejako brigádovať v lekárni. Cítim sa tam ešte viac hlúpa, než som pôvodne predpokladala. Snáď sa do toho čím skôr dostanem.

Ale baby, tam v tej lekárni je toľko skvelých vecí, ktoré by som vám najradšej dala do giveaway, tak sa snažteee, nech čím skôr ukončíme túto 300 giveaway a môžeme vyhlásiť novú :)
ŠUP ŠUP!!!

11 komentárov:

  1. Virgin Mojito by som si dala ! :3

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmm... Mojito! Neviem sa dočkať, kedy už budem mať po štátniciach a jedno si dám :)
    Inak, kde si brigádovala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v jednom podniku v sečovciach... penzión, reštaurácia, pizzeria :)

      Odstrániť
  3. To probiotikum vyzerá odstrašujúco :D Tiež ma inak vždy zaujímalo, ako to vnútri je :D A tá biela "uniforma" ti svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v bielom plášti som ešte okúzľujúcejšia :D

      Odstrániť
  4. ale aka si kočka v tej bielej!!!! okuzlujuca a posobis tak profesionalne..inak som si uz hovorila, coze s tebou je, ked tu je tak ticho...a s tym make-upom...ja nejaky objavim a potom ho az do vysilenia nosim:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaaj ako by som sa chcela povenovať blogu, niečo nafotiť, vytvoriť aspoň 3 líčenia z nudy :( ale rozhodne sa nenudím

      Odstrániť
  5. o tých probiotikách by som radšej ani ja nevedela ako vyzerajú zvnútra:D a vinea náramok sa mi páči...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. usporiadala som si ho podľa farieb dúhy O:-) ale asi ho podám ďalej, je mi veľmi veľký

      Odstrániť
  6. ja kukam ze aky divny 'korok'.. a to je probiotikum.. Ja sa asi budem 'liecit' uz len cesnakom a citronom, blee :P

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers