2. 5. 2013

Max Factor Clump Defy

 Tak toto je ona. Riasenka, o ktorej sa teraz veľa hovorí, novinka od Max Factoru- objemová riasenka Clump defy.
kamzakrasou.sk
 Moje jemné, nevýrazné, nenalíčené riasy.
V jednej vrstve. Najprv som použila prehlbenú stranu kefky, následne ešte prešla vypuklou. Neviem prečo práve takto, prišlo mi to prirodzené :))) 
 Konzistencia náplne je tak akurát, ani hustá (ako niektoré od Essence), ani príliš riedka (typu Colossal volume od Maybelline), riasy nelepí, netvorí hrudky. Umelá kefka ich pekne rozdelí, prečeše a rovnomerne obalí až po končeky.
 S prehĺbenou stranou kefky sa navyše jednoducho farbili moje spodné riasy, ktoré sa buď ľahko zlepia, alebo si zafarbím spodné viečko, ak mi nevyhovuje kefka.
S druhou vrstvou. Max factor dokonca sľubuje nekonečné vrstvenie, ale ja bežne používam jednu vrstvu, dve sú až až, takže viac ani neskúšam a nemienim zisťovať, či neklamú :)
cena v DM cca 15,50€
vo Fann momentálne akcia 10,90€

Čo vy na ňu? Už ju vlastníte?

14 komentárov:

  1. Ja veľmi uvažujem o jej kúpe, len tá cena ma dosť odrádza. Aj keď tá akcia vo fann-ku no neviem, neviem ... :)Odporúčaš, či nie ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naživo je efekt omnoho lepší. robí krásne výrazné riasy. ak nemáš nejaké problematické mihalnice, určite ju kúp :)

      Odstrániť
    2. Uz som kupila :) mam dlheee rovne mihalnice, a len maloktora mi ich vytoci. Teraz som pouzivala od oriflame wonder lash, ale ta mi zacala uz trosku drolit, tak dufam, ze neolutujem. Inak som sa pytala na tu cenu vo fann, ze ci ich maju teraz v akcii, a ona, ze ani nie, ze je to ich uvadzacia cena, a ze pravdepodobne sa ani nebude menit ( aj ked sotva tomu uverit, ze nepojde hore) nebude. Ja len ze nechapem tu dm-kovu cenu...

      Odstrániť
    3. ja ich mám tiež dlhé a rovné, tak snáď si neoľutovala a vyhovuje ti tak, ako mne :)

      Odstrániť
  2. tá prvá fotka sa ti super podarila, ako z reklamy:)novinku zatiaľ nemám, i keď by som veľmi chcela, ale treba najskôr domíňať aspoň trošku zásoby a potom sa vrhnem aj na túto ako na každú mf špirálku;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Riasenky od Max Factoru su podla mna nejalepsie :) ja viem, je to subjetivny nazor, ale mne za tie dlheee roky nevyhovovala ziadna ina znacka lepsie...

    Tina z Make up Addict

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sestra ju má a je veľmi spokojná. Mne sa všeobecne riasenky od Max Factor páčia. Robia pekné riasy, neopadávajú, nevytvárajú hrudky... Myslím, že tejto špirále nebudem dlho odolávať.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Výsledok vyzerá skvelo, ale na môj vkus vysoká cena. Hlavne keď som dokonale spokojná s Wonderlashkou, ktorá stojí tretinu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak sa mi zda ze s nou mas najlepsie mihalnicky co som aspon doteraz u teba videla :) mam ju tiez coskoro bude recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja tie umele kefky akosi nemusim, takze ani ju neplanujem kupovat, ale tebe spravila pekne riasy:)
    inak tie lip smackeri maju aj v Bille:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lipsmackeri traste sa :)
      mne vyhovujú inak práve tie umelé, ale mám aj pupa riasenku s klasickou kefkou a tiež je veľmi dobrá.

      Odstrániť
  8. špirála vyzerá úchvatne na riasach :-) mám teraz riasenkové zásoby, ale keď sa minú, tak o nej budem intenzívne premýšľať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne riasy ti spravila, ja som mala od MF riasenku už veľmi dávno, ale bola tiež super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. osobne nemám moc rada tieto umelé aplikátory, uvidíme, keď sa minie tá moja :D

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers