13. 5. 2013

Koralovo-čierna


Dnešnú kombináciu vybrala eM.
Stále nechápem pri pohľade na tieto fotky, kde sa stala chyba, že ten čierny oblúk vyzerá tak hranato. Tá vyblendovaná čierna jednoducho zmizla a teraz to na fotkách vyzerá divne... Ale fakt to bolo pekné oblúkovité :(
Počas líčenia som zistila, že to vyzerá skoro rovnako, ako toto líčenie, tak som ubrala na žltej a nechala to takmer celé koralové. A pre istotu som už nedávala ani čiernu linku, z rovnakého dôvodu.
Ak by sa zvyšok tváre niesol v absolútnej "nude", bolo by to v pohode nositeľné.Je zaujímavé, že mi tie červené pigmenty nerobia efekt uplakaného oka.
Trúfli by ste si na koralovú na očiach, alebo ju prenecháte nechtom?

2 komentáre:

  1. Podobné líčenie som už skúšala s essence pigmentami WOW it's orange! a tiahlo mi to až do červenej. ALE k modrým očiam to vyzerá oveľa krajšia ako k mojim hnedým. Fakt podarené !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam pocit, ze mi nejde, takze skor nie:DD, ale mozno casom jej pridem na chut:D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers