13. 5. 2013

Inšpirácia: Isabelle Matyoová

Zdravíčko!
Na svojom FB som upozornila v posledných dňoch na Isabelle Matyoovú- blogerku/neblogerku, ktorá kradla články z iných blogov a vydávala za svoje. Alebo usporiadala GA, aby si zohnala čitateľov, spamovala nám svojimi odkazmi na svoj blog naše blogy a fotku výhry stiahla z iného blogu. Neviem, ako chcela riešiť výhru, či by bola schopná nakúpiť tie veci, ktoré boli na ukradnutej fotke alebo by vyhral imaginárny čitateľ, ktovie...
Každopádne, od februára, čo si založila blog, má úctyhodných 175 čitateľov a každú chvíľu usporadúva súťaže (tuším už boli 3). Berte si príklad baby, takto sa robí kariéra!

Keď som ju opakovane upozorňovala, nech stiahne tie kradnuté články a samozrejme som o nich dávala vedieť aj blogerkám, ktoré ich vytvorili, tak zmenila taktiku.

Sťahuje už len fotky a vydáva ich za svoje. K tomu napíše omáčky o tom, ako fotila svoju sestru keď sa chystala na rande a blablabla. Dievča nemusí mať ani štýl, veď stačí, že ho má jej sestra a Isabelle má aspoň talent dobre fotiť. Či?

Ale je tu veľké ALE...
Fotky si neukladá do PC a neprepisuje názvy, ale ich priamo z URL adresy vkladá ako fotky. Taká začiatočnícka chyba... Ak teda prejdete kurzorom na tie obrázky, zobrazí sa vám v dolnom panely URL adresa, podľa ktorej už nie je ťažké vypátrať zdroj.

Keďže má ale na blogu nastavené potvrdzovanie komentárov pred ich zverejnením, nedá sa zariadiť ináč, než takouto "osvetou", že je to klamárka, ktorá si vytvára vlastnú realitu. Nemáte pocit, že takýto ľudia majú trošišišičku psychický problém???

Časti jej postov som si pofotila cez print screen, ak by ich náhodou medzitým povymazovala. BTW, fakt stojí za to prečítať si tie úvodné kecy!
 Táto jej "sestra" sa volá Eleonora a je to talianka. Jej blog nájdete tu:
http://www.it-girl.it/en
Eleonore som napísala mail, v ktorom som ju iformovala, že Isabelle sa vydáva za jej sestru, ktorej robí tieto vydarené fotky. Vyhľadala som email na Isabelle a čo už napísala Eleonora tejto zlodejke, to neviem, ale pekne sme si pospíkovali. Veľmi milá baba :)
 Táto jej ďalšia sestra/ či tá istá sestra? (akoby sme si nevšmili, že sa jedná o dve osoby) je Maegan. Jej blog poznám dlho predlho, hlavne kvôli jej super DIY projektom, preto mi bolo na prvý pohľad jasné, o koho ide. Jej blog nájdete tu http://www.lovemaegan.com/. Aj ju som informovala o krádeži fotiek a vydávaní sa za sestru. Ale tuším je z USA, tak tipujem, že spí :)))
 Ďalej tu máme random fotky. Alebo fotky z výletu vo Viedni, následne fotka torty, ktorú dostala sesternica na neviem čo a bola báječná. Čiste náhodou vyzerala tak isto, ako táto torta z crazycakes.ca
 Som zvedavá, či jej tá starká dá recept na prekrásne muffiny. Starká asi prechádza zahraničné blogy a potom pečie podľa receptov v angličtine...
Nepodobajú sa na tie od Isabelle??? Pôvodný článok tu.
Odkiaľ by také decko vzalo kozmetiku od MAC, Clinique, Sleek, Benefit atď? Ináč, slušná zbierka... No predsa má tetu v Anglicku, ktorá jej to všetko posiela :)
Ups, ale zdá sa, že istá blogerka Lily má rovnakú zbierku doma...

Prosím, zdieľajte tento článok, nech sa dievča konečne spamätá!

54 komentárov:

  1. :D ja nemám slov na takýchto ľudí,ja by som toto nedokázala robiť ani vo sne,veď to nie je normálne
    už som jeden článok o tejto "blogerke" čítala,kde boli odkazy na jej "sestru" a ešte aj "kamošku",tak som rada že sa to takto šíri a zisťuje,pretože niektoré dievčatá jej asi veria,no mne sa to od začiatku nezdalo,už to s tou súťažou

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ešte som zabudla,určite idem zdieľať na fb,aj tento tvoj článok,aj ten ktorý som čítala predtým

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto bude asi najviaczdieľaný článok :) už to musel niekto napísať, lebo je to smutné, keď sa z blogovania stáva totálny brak a kopírka iných článkov, fotiek a tvorenie si tak smutného vlastného sveta

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Včera som na tvoju výzvu na FB pozrela jej blog. A celkom som sa pobavila. Ja mám vlastný blog asi dva mesiace ale nemám žiadnych odberateľov.Čo je zaujímavé,že 12.3 som pridala príspevok s názvom -zázrak menom olivový olej-. Tento môj článok som našla ,neviem či môžem povedať odkopírovaný keď sú pomenené slová..Ona ho pridala niekedy v apríli.Neverím tomu,že je to zhoda náhod..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty si ale investigativec :) Ale dobra praca! Co k tomu dodat, je to maximalne trapne, dievcinka ma evidentne nejaky problem. Trosku mi to pripomina Czech Blondyna, ak si pamatate tu aferku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelo som sa pobavila, som zabudla ako sa volala uz si ale spominam tusim eeverywoman ci aky blog to mala....ach no asi aj dva mesiace po tom ako u mna kradla ma casto pozyvala na blog a do GA a neviem co ...cista chudera u mna si vyssie hodnotenie ani zaujem z mojej strany neziska nicim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj vidíš, zabudla som na odkaz na jej blog... už je doplnený :)

      Odstrániť
    2. kazdopadne, dnes sa bude cudovat, aku mala navstevnost :)))

      Odstrániť
    3. to teda hej, aj vcera :) este aby neposlala dakovny mail :D

      rozhodne to musi byt daka diagnoza, pretoze nechapem, co z toho ma.
      Nina, kvalitny clanok, chvalim ;)

      btw, podobny pripad tu:
      mllesunshine.blogspot.sk/2013/01/prva-strana-z-365tich-dalsieho-noveho.html
      text uz trosku prerobila, inak to bolo v podstate copy&paste od MsL3nik a tiez daco od MichellaWay...

      snad tento clanok najde a vstupi si do svedomia jedna aj druha. no a ktovie, mozno su tieto dve fakt pribuzne :D

      Odstrániť
  7. Mňa úplne dostala jej kamarátka Miška, alias Jane Aldrige, ktorej blog Sea of Shoes bol úplne prvým mojím sledovaným... (http://www.seaofshoes.com/)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, túto som nevedela vypátrať, ale bola som si istá, že to nie je žiadna kamoška

      Odstrániť
  8. Aj najnovší článok o jarných sukniach je od slova do slova odpísaný.

    http://www.luxurymag.cz/novinky/9531/trendy-sukne-pro-jaro-2013/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobreee. Mna len jedno udivuje, ako si niekto moze mysliet, ze v tomto nasom malom cesko slovenskom blogovom rybnicku taketo veci ostanu nepovsimnute...alebo je jej to jedno, hlavne ze ma na blogu nejaky obsah a followeri pribudaju???

      Odstrániť
    2. zjavne. preto má aj moderovanie komentárov, aby niektoré veci nevyplávali na povrch a tí ostatní naivní komentátori jej to žerú.

      Odstrániť
    3. Jasné, že jej ide o followerov a návštevnosť. Ja by som povedala, že ráta s tým, že si ju všimne nejaká značka a bude jej zadarmo posielať veci. Čím viac čitateľov a čím lepšie fotky, tým väčšia šanca a preto si berie len tie najlepšie. Baby, mali by ste byť polichotené, ak vás niekedy okopírovala. Že pri opisovaní niektorých ukradnutých fotiek používa svoj "čudesný jazyk" (plný gramatických chýb), to ju už zrejme netrápi, ale malo by...

      Odstrániť
    4. minimálne shirtinator a fake tattoos sa už chytili

      Odstrániť
  9. Chudinka, třeba je nějaká narušená:o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Narušen,á nenarušená to je jedno, když už nic jinýho tak je to dost protizákonný, jelikož všechno co splodíme podléhá autorskýmu právu...

      Odstrániť
  10. no narusena podla mna nie, skor velmi naivna, bazi po pozornosti a obdive a neuvedomuje si, ze 'kradnut a klamat' sa nevyplacaju. robi hanbu vsetkym bloggerom a bola by som velmi rada, ak by sa k tomuto prispevku dostala a precitala si ho + komentare.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zvykne na blog chodiť, dúfam, že ju zaujme aj tento post

      Odstrániť
  11. najviac ma pobavilo "losovanie" giveaway :D http://eeverywomen.blogspot.sk/2013/05/giveaway-winner.html
    na tom papieriku jasne vidieť, že je text napísaný v počítači a keď som sa bližšie prizrela tak som uvidela aj ako je zamazaný pôvodný text

    cez google vyhľadávanie pomocou obrázkov som teraz našla aj originálny príspevok
    http://imaginationisspicy.com/2013/03/08/march-blog-giveaway-winner/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. paráda :) všimla som si ten divný text ktorý sa nezahýbal spolu s papierikom a ten zaretušovaný záver, ale nenašla som originál..takže ďakujem :)

      Odstrániť
    2. a ta dominica co sa tam akože ozvala? mysslite ze je to fake profil? :D:D:D

      Odstrániť
  12. To je hrůza. Mám pocit, že mi jednou něco komentovala, ale jestli i ukradla, to nevím. Její blog jsem doteď neviděla. No, s těmito praktikami se na internetu holt musí počítat:/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Panebože, nechápu vůbec tu pointu, co si tím chce dokázat.. Nejvíc mě štve, že jsem jí chválila, jak je její ségra fotogenická! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jsem si všimla, že se i účastní i cizích GA, při vykrádání blogů asi ráda soutěží :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. teda ty si riadny detektiv, neviem, co tymto chcu takyto ludia dosiahnut, jedine tu "karieru"...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. to ako fakt?! to je celé zle.. a ešte horšie...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dobrý deň. Ospravedlňujem sa, ak je to zle píše správu. Hovorím len anglicky.

    Chcem povedať, ďakujem vám Nina. Teraz objavíte krádež foto z môjho blogu WordPress! Tento blogger je smutný prípad. Je mi ľúto, zistíte, že. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  18. no normálne že nás tá mala všetkých oblafla....a určite je takých viac čo to robia, len to už asi nezistíme......lebo to robia poriadne.....

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nina ty si si všimla, že fotka kde vyberá z klobúka papiere je ten palec a ta ruka akoby staršej ženy? cca 40 -50r. určite ,veď stači sa pozrieť na ten necht.
    Neviem ale mňa z takých vecí mrazí, lebo mi to nepríde normálne, skôr psychopatické, aký preboha už len osoh z toho taký človek môže mať? desivé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tam som si všimla hlavne vyretušovanú pôvodnú mailovú adresu a počítačom dopísanú (je vidieť, že sa nezalomuje spolu s papierom), len som nevedela nájsť pôvodný obrázok, ale ak si pozrieš komentáre vyššie, je tam aj to (originál našla Domček)

      a áno, je to desivé, ale v podstate ju ľutujem

      Odstrániť
    2. I posted above. I do not speak Slovak and the comment is not well written as I used Google Translate, I am sorry.

      The photos of the straw hat with paper strips and the hand holding paper are my images. The hand holding the paper is my husband who was helping me choose a winner!.

      Thank you again Nina and Domček for finding my photos and exposing this person. I have written my own post in English about this: http://imaginationisspicy.com/2013/05/14/on-being-stolen-from-by-a-lazy-blogger/

      Odstrániť
    3. Nice post. Me and my readers are doing everything to stop this blogger.

      Odstrániť
  20. to je sila... bodaj by sa jej pokazil počítač :D čo na to povedať, hádam sa uvedomí

    OdpovedaťOdstrániť
  21. súhlasím, že to všetko čo robí je hnusné ale nesúhlasím s argumentom "Odkiaľ by také decko vzalo kozmetiku od MAC, Clinique, Sleek, Benefit atď?"... ja mám 15 a doma mám NAKED paletu, niekoľko líceniek od NARS-u a bežne nakupujem MAC.. takže by som to asi neposudzovala z takéhoto uhla pohľadu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja na to teda nemám a to mám 22, študujem a popritom aj pracujem. o to viac si vážim peniaze, ktoré dostanem a neminiem celú biednu výplatu (!42€!- robím len pár večerov) na jednu paletku naked. a ani moji rodičia na to nemajú. a myslím, že je to tak v 90% prípadov. ak to doma máš, tak sa teš, ale väčšina ľudí to šťastie proste nemá v takom veku.

      Odstrániť
  22. Tak to je docela mazec :D Chování některých lidi prostě nepochopíš, ať se snažíš sebevíc.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. :D na to sa nedá nič asi povedať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. haha teraz čítam u nej článok a neunúvala sa ani zmeniť nadpis, ktorý je inak v češtine... ach jaj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Nina, nemám slov a pred tebou klobúk dolu, idem zdielať aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ako som to dala zdielať, tak do ho nakukol aj on, aj na jej blog, okrem tých ukradnutých príspevkov má aj video na YT :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=0CFEknqkSgE
    originál je tu: http://www.youtube.com/watch?v=MCtigXpt-AM

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Hi,
    Thank you Nina for this post!
    I just found out that this sad girl has used my photos too. That is really messed up!
    I didn't find her email anywhere, but I left a comment so that she knows that I want her to remove my photos from her blog.

    Isla,
    http://islaeverywhere.blogspot.fi/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Dakujem za clanok, ktory ma upozornil na tuto bloggerku - dnes ma kontaktovala s tym, ci jej neposlem nejake produkty zo svojho e-shopu, ze urobi recenziu. Tak uz aspon viem, ze nic nemam posielat...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár, aspoň všetci vieme, ako jej drzosť nemá hranice

      Odstrániť
  29. slecna si uz pre istotu zmenila profilovy nick :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Bože to je hnus hnusov, som úplne znechutená z toho...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve som pridala nový článok, prečítaj si aj ten :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers