20. 5. 2013

Face charts- anketa

Zasypem vás fejs-čártami... Ale len preto, že chcem, aby ste mi do komentárov napísali, ktorý look mám najbližšie vytvoriť. Vyberte číslo face-chartu, ktorý vás najviac zaujal :) Ďakujem. 
 1.) žlto-oranžovo-fialovo-tyrkysová
 .
 2. bielo-hnedá
 3. strieborno-zlatá
 4. fialovo-broskyňová
 5. výrazná ružová a čierna

 6. svetlo fialová s tmavými perami
 7. ružovo-hnedá barbie
 8. modro-zeleno-biela
 9. ľadovo modrá a fialová

 10. kovová sivá a lesklé červené pery

Tak ktoré teda?

14 komentárov:

  1. 1,7 a 8 :)
    pozývam ťa na giveaway : http://lollylucker.blogspot.sk/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 4. sa mi moc páči :-) tak by si mohla tú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja myslím, že to môžeš začať robiť poporade:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 4 je krásna, normálne si ma inšpirovala a mám chuť sa ísť hneď teraz líčiť... ale tá maturita nepustí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. oo, môj favorit :) ale zatiaľ vedie 4

      Odstrániť
  6. Fialovo broskynova no urcite chcem postupne vsetky!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Za mě ,,fialovo broskynova"! Vypadá zajímavě a slušivě. Už se těším, ať to bude tahle či nějaká jiná.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. néé já se spletla! Chtěla jsem dát výrazná růžová a černá, ale fialovo broskyňová je také pěkná. Takže znovu: 5. R.žovo hnědá nedporučuji, tyhle 2 barvy se strašně třískaj co se týče líčení, vlastní zkušenost, člověk pak vypadá, jako by se špatně vyspal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čierna linka to tak nejak vždy zachráni :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers